Turoperatorul Paralela 45, specializat în vacanţe de tip charter, circuite şi turism individual, a înregistrat un volum de vânzări de 50 milioane euro în 2017, în creştere cu 25% faţă de anul anterior, datorită cererii tot mai mari de circuite şi sejururi în străinătate şi în România, dar şi deschiderii de noi puncte de lucru în Bucureşti şi în ţară. Pentru acest an, compania mizează pe o creştere a afacerilor de 20% şi deschiderea a cinci agenţii, precum şi creşterea segmentului de vânzări online şi corporate, a declarat miercuri Alin Burcea, proprietarul Paralela 45, într-o conferinţă de presă.
Acesta a afirmat că destinaţiile din România au cunoscut o creştere foarte mare, comparativ cu anii anteriori.
”În ultimii trei-patru ani, românii s-au îndreptat foarte mult spre destinaţiile autohtone. De exemplu, există în acest an o cerere pe segmentul balneo cum nu a fost în 28 de ani de când activez în domeniul privat. Turismul intern e pe val”, a spus Alin Burcea, într-o conferinţă de presă.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Cele mai mari creşteri s-au înregistrat anul trecut pentru circuite externe (+35%), turoperatorul având peste 120 de programe în ofertă, cu avionul şi autocarul, în Europa, Asia, Africa, America de Nord şi America de Sud.
Cele mai vândute circuite au fost cele în Rusia, unde preţul unui pachet porneşte de la 780 euro plus taxe, urmată de Portugalia, Israel şi Iordania, Italia, Spania şi Grecia.
În cazul turismului individual, Paralela 45 a înregistrat o creştere de 23%, cele mai căutate destinaţii fiind România, Bulgaria, Grecia şi Turcia.
La chartere, gradul mediu de ocupare a fost de 98%, cele mai căutate destinaţii fiind Grecia, Spania, Turcia, Cipru şi Italia.
”Vacanţele cu zboruri charter din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara au avut un plus de 18% în 2017, cursele săptămânale înregistrând un grad mediu de ocupare de 98%. Insulele din Grecia (45%), dar şi Spania (24%), Turcia (20%), Cipru (5%), urmate de Portugalia şi Croatia, au fost cele mai căutate destinaţii. Odată cu lansarea noului portal, toamna trecută, au crescut mult rezervările şi vânzările de vacanţe online”, spun oficialii companiei.
Pentru acest an, Paralela 45 estimează o creştere a vânzărilor cu 20% generată de noile destinaţii cu zboruri charter oferite, de destinaţiile consacrate, de noile circuite şi de creşterea cu 45% a turismului intern, impulsionat de voucherele de vacanţă.
În ceea ce priveşte itinerariile noi, touroperatorul lansează în acest an vacanţe în Panama, Nicaragua şi Costa Rica.
În 2018, turoperatorul a adaugat în oferta sa chartere din Bucuresti spre insulele Samos şi Lesbos (Grecia), litoralul albanez, Alanya (Turcia), sejururi în Puglia (Italia) şi pachete pe zbor charter spre Antalya din Târgu Mureş.
Acestea se adaugă destinaţiilor de vară oferite constant turiştilor, cum ar fi Grecia, Turcia, Spania, Portugalia, Italia, Croaţia, Cipru de Nord şi Sud.
În plus, afacerile companiei vor creşte şi datorită viitoarelor invesţiţii în turismul de incoming şi în dezvoltarea turismului de business.
“Începutul lui 2018 are perspective deosebit de bune, este un an în care românii sunt şi mai deschişi să călătoarească în străinătate. În perioada de Early Booking au rezervat cu 50% mai multe vacanţe în Turcia faţă de anul trecut, cu 20% mai multe pentru Grecia. Creşterea pentru Bulgaria este de 15%, pentru Spania şi România de 10%. În perioada de Early Booking aleg ce hotel doresc şi beneficiază şi de reducerile oferite de partenerii noştri hotelieri”, mai spune Alin Burcea.
În perioada de Early Booking vacanţele au reduceri de până la 45% şi pornesc de la 320 de euro/persoană pentru un sejur de şapte nopti, preţ care include zbor charter, cazare la un hotel de trei stele, transferuri şi asistenţă turistică. Pentru un sejur pe litoralul românesc tarifele de vacanţă încep de la 70 euro/persoană pentru un sejur de cinci nopti la un hotel de trei stele.
Toate tarifele afişate de Paralela 45 includ şi taxele şi reprezintă costul final al vacanţei, potrivit agenţiei.
Paralela 45 a investit recent 120.000 euro în extinderea reţelei la 43 de agenţii proprii şi în franciză, inaugurând şapte noi puncte de lucru în Bucureşti, Braşov, Arad, Bacău şi Sfântu Gheorghe. Cel mai nou se deschide în ianuarie, la Bucureşti, în cartierul Militari.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.