Pepco Group, retailerul european cu discount care a emis două avertismente de profit luna trecută, îşi va încetini programul de deschidere a unor noi magazine, pentru a se concentra pe reconstruirea profitabilităţii, potrivit unui anunţ al companiei, citat de Reuters.
Grupul listat la Varşovia, care deţine mărcile Pepco şi Dealz în Europa şi Poundland în Marea Britanie, a declarat miercuri că va deschide cel puţin 400 de magazine noi în exerciţiul financiar 2023/2024, în scădere de la 668 în 2022/23. Pepco a încheiat anul 2022/23 cu 4.629 de magazine.
Pepco, care a găzduit o zi a pieţei de capital în Polonia, a declarat că va revizui, de asemenea, programul de renovare a magazinelor din activitatea sa de bază în Europa Centrală şi de Est.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Ambele măsuri fac parte dintr-un plan de reconstruire a profitabilităţii prin adoptarea unei abordări mai disciplinate a creşterii şi a cheltuielilor de capital pentru investiţii în cadrul grupului.
”Trebuie să ne reorientăm asupra obţinerii unei creşteri mai măsurate, făcând mai puţin, pentru a obţine mai mult, cu un accent mai mare pe îmbunătăţirea profitabilităţii şi a generării de numerar în afacerea noastră stabilită”, a spus preşedintele executiv Andy Bond.
Pe 28 septembrie, grupul şi-a redus perspectivele de profit pentru a doua oară în mai puţin de trei săptămâni, dând vina pe un mediu comercial ”din ce în ce mai dificil” în Europa Centrală şi de Est şi o pierdere a concentrării din partea conducerii.
Acţiunile Pepco au scăzut cu 27% în ultimul an.
Bond a spus că, în ciuda contextului actual de piaţă, este încrezător în viitorul grupului, subliniind ” bilanţul solid şi fluxul de numerar operaţional rezistent”.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.