Autoritatea poloneză de supraveghere antitrust şi protecţia consumatorilor a impus o amendă de 106,6 milioane de zloţi (27,3 milioane de dolari) PayPal Europe, pentru că nu a precizat consumatorilor, în clauzele contractuale, activităţile pentru care aceştia ar putea fi amendaţi, a declarat luni instituţia (UOKiK), transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

UOKiK a spus că activităţile interzise care ar putea aduce sancţiuni au fost descrise într-un mod neclar şi este posibil ca utilizatorii să nu înţeleagă exact ce nu este permis şi ce măsuri ar putea lua compania în astfel de cazuri.

"Clauzele PayPal sunt generale, ambigue şi de neînţeles. Când citeşte aceste prevederi, un consumator nu poate prezice care dintre acţiunile sale pot fi considerate interzise sau ce sancţiuni le pot fi impuse de către antreprenor", a declarat şeful UOKiK, Tomasz Chrostny.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

”Prin urmare, PayPal are o posibilitate nelimitată de a decide după bunul plac dacă utilizatorul a săvârşit o acţiune interzisă şi cu ce sancţiune se va confrunta aceasta, care poate fi, de exemplu, blocarea banilor în cont”.

Decizia nu este definitivă şi PayPal are posibilitatea de a face apel la o instanţă, a spus UOKiK.

”PayPal se angajează să-şi trateze clienţii în mod corect şi să le ofere informaţii exacte, uşor de înţeles şi transparente”, a spus compania într-un comentariu trimis prin e-mail.

”Am lucrat îndeaproape cu UOKiK pe parcursul investigaţiei sale şi revizuim anunţul de astăzi. După cum afirmă UOKiK, această decizie nu este definitivă şi va exista posibilitatea de a face apel”, a adăugat aceasta.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.