Paramount Global concediază sute de angajaţi, la doar o zi după ce compania a anunţat că CBS a avut un număr record de vizionări pentru Super Bowl, a declarat, marţi, directorul general Bob, Bakish într-un memoriu intern adresat angajaţilor, transmite CNBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Paramount va concedia aproximativ 800 de oameni, sau aproximativ 3% din forţa de muncă, potrivit unei persoane familiarizate cu problema.

Paramount Global a încheiat anul 2022 cu aproximativ 24.500 de angajaţi cu normă întreagă şi cu normă parţială.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Lucrătorii afectaţi au fost anunţaţi marţi, a spus Bakish în notă.

”Aceste ajustări ne vor ajuta să ne dezvoltăm impulsul şi să ne executăm viziunea strategică pentru anul următor – şi cred cu fermitate că avem multe motive să fim entuziasmaţi”, a scris Bakish în notă.

Acţiunile Paramount au scăzut marţi cu aproximativ 4%.

Deadline a raportat pentru prima dată numărul angajaţilor concediaţi, în ianuarie.

Paramount Global deţine o varietate de active, inclusiv CBS, Paramount Pictures, Pluto TV, Paramount+ şi reţele de cablu, inclusiv Nickelodeon, BET şi Comedy Central.

Reducerile de locuri de muncă în timp ce compania media ia în considerare opţiunile de fuziune şi achiziţie.

Paramount Global a purtat în ultimele luni discuţii incipiente de fuziune cu Skydance Media şi Warner Bros. Discovery, a relatat anterior CNBC.

Compania media şi-a avertizat angajaţii cu privire la reduceri iminente de locuri de muncă într-o notă internă din 25 ianuarie.

Bakish a spus la acea vreme că Paramount Global trebuie ”să funcţioneze ca o companie mai suplă şi să cheltuie mai puţin”.

Serviciul său de streaming Paramount+ continuă să piardă bani în fiecare trimestru. Platforma a pierdut 238 de milioane de dolari în al treilea trimestru.

Compania raportează câştigurile din trimestrul patru pe 28 februarie.

Super Bowl 58 de la CBS a fost cea mai vizionată emisiune de televiziune din istorie, cu aproximativ 123,4 milioane de persoane care au vizionat evenimentul sportiv, pe toate platformele.

CBS a perceput o medie record de 6,5 milioane de dolari pentru fiecare reclamă de 30 de secunde pentru Super Bowl, conform companiei de cercetare Guideline.

Reţeaua TV a câştigat venituri suplimentare de zeci de milioane de dolari, deoarece meciul dintre Kansas City Chiefs şi San Francisco 49ers a intrat în prelungiri.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.