Platforma de beneficii extrasalariale BenefitOnline.ro a anunţat că numărul angajaţilor care utilizează platforma a depăşit 110.000, peste 3% din totalul angajaţilor din mediul privat românesc, în contextul în care tot mai multe companii înţeleg importanţa motivării angajaţilor, într-un context mai dificil pe piaţa forţei de muncă, determinat de fluctuaţii mari de personal.
Platforma şi-a dublat afacerile în 2018, ajungând la 32 de milioane de lei.
”Creşterea vine pe fondul încheierii de noi parteneriate cu tot mai multe companii din mediul privat, care înţeleg importanţa motivării angajaţilor, într-un context mai dificil pe piaţa forţe de muncă determinat de fluctuaţii mari de personal”, se arată în comunicat.
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
În prezent, mai bine de 110.000 de angajaţi, din peste 250 de companii client din diverse industrii, precum IT, automotive, banking, share-service şi telecom, utilizează platforma pentru a-şi alege singuri beneficiile extrasalariale. BenefitOnline.ro include astăzi peste 3.000 de beneficii extrasalariale unice, de la peste 1.800 de furnizori. Pentru anul în curs, compania şi-a propus să atingă o cifră de afaceri de minimum 50 de milioane de lei.
”Acest trend crescător arată că piaţa românească se educă în spiritul ideii de beneficii flexibile, iar companiile arată din ce în ce mai mult o aplecare către nevoile angajaţilor din perspectiva beneficiilor. Tendinţele pentru anii următori nu pot fi decât pozitive şi estimăm că, pentru anul în curs, numărul utilizatorilor platformei noastre va creşte la circa 160.000, iar în maximum 2 ani ne-am propus să ajungem la 250.000 de utilizatori ai platformei”, a spus Stelian Bogza, cofondator BenefitOnline.ro.
Anul trecut, BenefitOnline a încheiat parteneriate cu 65 de companii noi, majoritatea fiind din industria IT, call center şi BPO, servicii, banking şi producţie. Pentru 2019, compania vizează diversificarea listei de beneficii accesibile angajaţilor.
Una dintre direcţii este posibilitatea achiziţionării de abonamente sau bilete la spectacole, concerte, proiecţii cinematografice, muzee, festivaluri, filme, etc., ca urmare a unei modificări legislative care aduce în lumină noile tichete culturale, ce vor putea fi acordate lunar sau ocazional. O altă direcţie de dezvoltare a companiei este şi extinderea la nivel internaţional. BenefitOnline a iniţiat deja în 2018 multiple discuţii cu companii din Bulgaria şi Serbia, acestea fiind pieţele vizate pentru extindere.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.