O oglindă bazată pe realitate augmentată de la un nou boutique flagship al grupului sud-coreean de cosmetice Amorepacific din Seul ajută cumpărătoarele să vadă dacă o nuanţă de ruj sau un rimel pentru gene lungi li se potriveşte, chiar dacă poartă o mască facială, relatează Reuters.
Oglinda fotografiază faţa clientei şi o analizează, recomandând produse bazate pe tipul de piele, corectând orice pete, riduri sau cearcăne. Clientele pot vedea o imagine generată de computer despre cum vor arăta cu o gama largă de fonduri de ten, pudre, produse pentru ochi şi rujuri.
”Din cauza coronavirusului, a devenit neconfortabil să testezi cosmetice după ce au fost folosite de altcineva. Este foarte confortabil, pentru că pot vedea culoarea reală de pe faţă fără să îmi ating faţa”, a spus cumpărătoarea Cho Yu-lim, de 24 de ani, aflată în faţa oglinzii pe care scria ”Găsiţi machiajul vostru potrivit”.
Pe lângă distanţarea socială, guvernul sud-coreean recomandă cumpărătorilor să încerce cosmeticele pe mâni, nu pe feţe.
”Era frustrant, pentru că nu puteam încerca cosmeticele pe faţă...dar a fost amuzant să găsesc produsul care mi se potriveşte cel mai bine cu dispozitivul de realitate augmentată”, a spus studenta Song Da-hye, în vârstă de 20 de ani, după ore petrecute cu testarea produselor pe mâni, în alte magazine.
Coreea de Sud a fost apreciată pentru modul în care a gestionat epidemia de Covid-19, dar a patra mare economie din Asia a înregistrat focare persistene în ultimele săptămâni, majoritatea în capitală.
Pentru a minimiza contactul uman şi a limita riscul răspândirii virusului, magazinul a plasat coduri QR lângă toate produsele expuse, astfel încât clienţii să verifice detaliile pe telefoanele mobile şi nu prin discuţii cu angajaţii.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.