CEO-ul Novartis, Vas Narasimhan, a declarat miercuri că gigantul farmaceutic elveţian nu intenţionează să intre în ”frenezia” medicamentelor pentru slăbit, preferând în schimb să se concentreze pe domenii în care îşi poate construi ”o poziţie unică”, transmite CNBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Vorbind la CNBC, Vas Narasimhan a spus că compania cercetează tratamente care se ocupă de efectele secundare ale pierderii în greutate, dar că nu intenţionează să concureze direct cu producătorii dominanţi de medicamente pentru obezitate Novo Nordisk şi Eli Lilly.

”Cred că nu ar fi mişcarea potrivită pentru Novartis doar să urmărească frenezia acum. Cu obezitatea în acest moment, avem doi jucători mari foarte înrădăcinaţi şi cred că pentru viitorii participanţi trebuie să găsească ceva nou, un fel de unghi nou care fie să reducă greaţa şi vărsăturile, fie să le ofere pacienţilor posibilitatea de a pierde în greutate şi îşi păstreze muşchii”, a spus el, subliniind munca existentă în astfel de domenii în laboratoarele de cercetare Novartis.

Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast, ACUE
30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMAG
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank, Transgaz
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris

Concurenţa la medicamentele pentru obezitate a crescut în ultimele luni, cu jucători importanţi precum Roche şi Pfizer care au intrat pe piaţă, estimată că va avea o valoare de până la 200 de miliarde de dolari în următorul deceniu.

Cu toate acestea, Narasimhan a spus că compania sa vizează zone ” în care ştim că putem câştiga”.

Acestea includ tratamente pentru boli precum Alzheimer, Huntington şi Parkinson, precum şi diferite terapii pentru cancer.

El a spus că a văzut o oportunitate de piaţă considerabilă în cadrul terapiilor cu radioligand (RLT) aflate în creştere, un tratament pentru cancer care vizează celulele canceroase.

Până acum, compania a făcut două achiziţii şi a lansat două medicamente în acest domeniu.

”Acesta este un domeniu în care credem că am putea construi o afacere de peste 20 de miliarde de dolari în timp şi, sperăm, să construim o poziţie unică, în loc să urmărim celelalte pieţe”, a spus el.

”Acestea sunt locuri în care simt că avem dreptul să câştigăm”, a adăugat el.

Comentariile sale vin după ce compania a primit, marţi, aprobarea de la Administraţia pentru Alimente şi Medicamente din SUA pentru ca medicamentul său Kisqali pentru cancerul de sân metastatic să fie utilizat pentru a trata pacienţii cu stadii incipiente ale bolii.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.