Ministrul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri, Daniel-Virgil Popescu, a declarat joi că în România nu s-a făcut promovare turistică ţintită şi nu există un management coordonat al destinaţiilor turistice, iar principala problemă a României turistice este infrastructura.
Oficialul a participat joi la deschiderea Târgului de Turism al României, aflat la cea de-a 42 a ediţie, unde a făcut un tur oficial printre expozanţi.
Acesta a vorbit despre nevoia de promovare accentuată a turismului românesc, menţionând şi necesitatea aplicării de soluţii la problemele care pun piedică dezvoltării sectorului turistic.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
„În România nu s-a făcut promovare turistică ţintită şi nu există un management coordonat al destinaţiilor turistice. Toată lumea ştie de litoral, la fel cum toată lumea ştie de destinaţiile de schi, însă turismul din România înseamnă mai mult de atât. De exemplu, turismul ecumenic sau cel balnear au nevoie de mult mai multă promovare. Acest lucru trebuie dezvoltat. Însă, principala problemă a României turistice este infrastructura. Dacă doreşti să vizitezi nordul Moldovei, pornind din Bucureşti, vei găsi drumuri improprii, iar timpul petrecut pe drum se măreşte considerabil. Cât despre Târgul de Turism al României, mi se pare strigător la cer că judeţul Mehedinţi nu este reprezentat cu un stand de turism. Vreau să le atrag atenţia autorităţilor locale, dacă vor să promoveze turismul trebuie să şi facă acţiuni concrete pentru asta. Nu sunt suficiente declaraţiile de bune intenţii”, a declarat Ministrul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri, Daniel-Virgil Popescu.
A 42-a ediţie a Târgului de Turism al României are loc în perioada 14-17 noiembrie 2019, fiind organizat în Pavilionul B1 din cadrul Complexului Expoziţional Romexpo.
Prin participarea la ediţia de toamnă a Târgului de Turism al României, Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri promovează potenţialul României ca destinaţie turistică atractivă pentru turişti, români şi străini, în orice zi a anului. Acest concept este evidenţiat prin imaginile, spoturile şi filmele promoţionale care vor rula pe toată perioada desfăşurării evenimentului pe structura video-wall, cu ecrane de mari dimensiuni, cât şi prin sloganul „România, o destinaţie pentru fiecare zi din an”. De asemenea, în cadrul standului Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri a fost amenajat şi un spaţiu special destinat proiectului “EDEN Destinaţii Europene de Excelenţă”.
Pentru ediţia de toamnă din acest an, Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri a amenajat un stand de 102,5 mp.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.