Meta Platforms urmează să deschidă primul său magazin fizic, unde cumpărătorii vor putea testa şi cumpăra căşti de realitate virtuală şi alte gadget-uri, în timp ce compania pregteşte paşii pentru a-şi promova metaversul, transmite Reuters.
Magazinul Meta de 1.550 de metri pătraţi din campusul companiei Burlingame, California, se va deschide pe 9 mai şi va prezenta demonstraţii pentru căştile sale Quest 2 VR şi dispozitivul pentru apeluri video Portal, precum şi ochelarii de realitate augmentată (AR) Ray-Ban, a anunţat luni Meta.
Dispozitivele, cu excepţia ochelarilor Ray-Ban, vor fi disponibile pentru cumpărare din magazin.
Produsele pot fi cumpărate şi online, printr-o nouă filă de cumpărături pe meta.com, a spus compania.
Meta investeşte mult în metavers - un spaţiu virtual în care oamenii interacţionează, lucrează şi se joacă - prin adăugarea de noi funcţii la dispozitivele hardware care servesc drept puncte de acces la lumea virtuală.
La începutul acestei luni, proprietarul Facebook a declarat că va începe să testeze instrumente pentru vânzarea activelor şi experienţelor digitale în cadrul platformei sale de realitate virtuală Horizon Worlds, o platformă VR lansată de Meta la sfârşitul anului trecut.
Meta a mai spus că va percepe o taxă de 47,5% din venituri de la creatorii de experienţe şi active digitale, o mişcare care a atras critici din partea unor dezvoltatori de aplicaţii.
Cumpărătorii care urmăresc spaţiul aşteaptă următoarea versiune a căştilor Quest 2 VR, care va fi probabil lansată în trimestrul al doilea şi considerată pe scară largă de analişti ca fiind esenţială pentru planurile metaversului companiei.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.