Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăţi, şi DPD, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de coletărie, au anunţat, miercuri, că lansează un parteneriat menit să încurajeze plăţile cu cardul direct la livrare pentru bunurile achiziţionate online, şi, totodată, să sporească incluziunea financiară.
Soluţia, lansată iniţial în 2016, îşi propune să devină o alternativă de plată mai sigură atât pentru consumator, cât şi pentru curier, care este nevoit să poarte sume mari de bani în timpul orelor de lucru pentru a elimina, astfel, un factor de risc.
”Ni se întâmplă fiecăruia ca, în momentul în care curierul ajunge la adresă, să nu avem numerar la noi pentru a achita coletul. Iar, de cele mai multe ori, drumul până la cel mai apropiat bancomat reprezintă un timp pierdut atât pentru noi, cât şi pentru curier, care e nevoit să aştepte. În acest sens, opţiunea plăţii cu cardul direct la livrare este mai mult decât binevenită, mai ales datorită securităţii şi uşurinţei cu care plata poate fi efectuată astfel”, spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România.
Serviciul mPOS este deja pus la dispoziţie de DPD şi poate fi folosit pentru orice tip de livrare, atât pentru plata sumei ramburs, cât şi pentru plata transportului coletului. În plus, opţiunea de plată cu cardul prin acest serviciu rezolvă unele probleme întâmpinante frecvent de curieri şi clienţi deopotrivă, precum cele asociate manipulării şi gestionării numerarului la livrare.
”Plata cu cardul direct la livrare este un beneficiu semnificativ atât pentru curierii noştri, cât şi pentru destinatari. Un curier DPD face zilnic, în medie, 60 de livrări, si poate avea asupra lui o sumă considerabilă, supunându-se unor riscuri pe care ne-am dori să le îndepărtăm. De asemenea, înţelegem că destinatarii noştri au nevoie de flexibilitate şi de soluţii la îndemână, care să nu presupună griji suplimentare şi deplasări în afara locaţiei, pentru a putea achita livarea. Parteneriatul cu Mastercard ne ajută să facilităm eforturile tuturor părţilor implicate, iar livrarea se efectuează rapid, sigur, fără bătăi de cap”, declară Karla Codrea, CEO DPD Romania.
Serviciul se adresează atât companiilor, cât şi consumatorilor, iar în prezent sunt disponibile peste 600 de dispozitive mPOS deţinute de curierii DPD. Parteneriatul include, de asemenea, o serie de acţiuni menite să popularizeze această soluţie în rândul angajaţilor DPD, printr-o componentă de comunicare internă a campaniei, dar şi în rândul consumatorilor, pentru a-i familizariza pe aceştia cu o alternativă ce optimizează experienţa de plată.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.