Magazinul online evoMAG se va extinde în Grecia, în a doua jumătate a anului şi are în vedere ca, în următorii 1-2 ani, să comercializeze produse şi în Germania, Polonia şi Franţa. Vânzările din afara ţării au urcat în 2023 la circa 10% din total, dublu faţă de anul anterior. Obiectivul evoMAG de anul acesta la nivel internaţional vizează o creştere de peste 50%, la aproximativ 30.000 de produse comercializate.
”evoMAG a înregistrat în 2023 o dublare a vânzărilor în afara ţării, ponderea acestui segment urcând la aproximativ 10% din vânzările totale aferente anului trecut. evoMAG estimează că ritmul de creştere se va menţine şi anul acesta, compania menţionând că va direcţiona o parte importantă din investiţii către creşterea segmentului internaţional, ca parte a strategiei de dezvoltare în afara ţării”, anunţă compania.
În prezent, evoMAG comercializează produse în Ungaria şi Germania, atât prin marketplace, cât şi pe alte canale de vânzări şi vizează extinderea prezenţei internaţionale în următoarele luni.
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
„Vom intra în a doua jumătate a anului şi în Grecia şi vom analiza şi alte pieţe internaţionale pentru a le identifica pe cele cu cea mai mare cerere pentru produsele noastre. Am decis să vindem în Grecia, atât direct, cât şi prin diverse canale, datorită convenienţei logistice. Apropierea geografică şi faptul că piaţa de comerţ online este încă nedezvoltată oferă oportunităţi semnificative pentru expertiza noastră, iar analizele noastre arată că suntem competitivi pe această piaţă. Mai mult, avem în vedere ca, în următorii 1-2 ani să ne extindem şi în Germania, Polonia şi Franţa prin diferite canale de vânzări”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG, menţionând că extinderea internaţională vizează şi diversificarea portofoliului de produse disponibile, cât şi noi parteneriate cu companii de logistică, pentru a asigura livrări rapide şi sigure, dar şi elaborarea de politici clare şi favorabile de returnare şi garanţie pentru a câştiga încrederea consumatorilor internaţionali.
Cât priveşte numărul de produse disponibile la nivel internaţional, obiectivul evoMAG de anul acesta vizează o creştere de peste 50%, la aproximativ 30.000 de produse. Creşterea va avea loc gradual, fiind adăugate în fiecare lună produse de interes, din cele mai căutate categorii.
Numai anul acesta, evoMAG a introdus în oferta disponibilă la nivel internaţional smartphone-uri şi accesorii, laptopuri şi tablete, ceasuri inteligente, brăţări de fitness, dispozitive pentru case inteligente, electrocasnice mari şi mici, mobilier şi unelte şi echipamente pentru grădină.
Preferinţele variază de la piaţă la piaţă, însă cele mai comercializate produse de evoMAG în afara ţării sunt smartphone-urile, electrocasnicele mici şi mari, produsele de îngrijire personală şi televizoarele.
evoMAG este una dintre cele mai mari companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care şi trotinete şi accesorii pentru trotinete) şi pentru casă şi grădină, iar acum 4 ani a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.
evoMAG a fost fondată de Mihai Pătraşcu, care ocupă, în continuare, poziţia de director general.
Compania a atras, în 2022, o investiţie de 2 milioane de euro de la Catalyst România, una dintre cele mai mari firme de capital de risc axate pe tehnologie din România, în demersul de a susţine dezvoltarea accelerată a companiei.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.