Magazinul online evoMAG estimează o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro în acest an, în creştere cu 10% - 15%, şi anunţă investiţii de 200.000 de euro, ca parte a strategiei de dezvoltare de anul acesta, ce vizează dublarea gamei de produse.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

"evoMAG anunţă investiţii de 200.000 de euro în 2022, ca parte a strategiei de dezvoltare de anul acesta, ce vizează dublarea gamei de produse, continuarea procesului de automatizare, eficientizarea activităţii logistice, extinderea spaţiului de depozitare, dar şi creşterea accelerată a numărului de salariaţi, la peste 100 de persoane", arată compania.

Cât priveşte creşterea echipei la peste 100 de angajaţi, decizia reflectă planurile de dublare a portofoliului de produse şi de diminuare a duratei de livrare a comenzilor. Până la finalul anului, evoMAG îşi propune să recruteze în poziţii şi în departamente precum: depozit, relaţii clienţi, documentare, marketing, programare, showroom, product management.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

 „Planul nostru ia în calcul extinderea portofoliului cu 30.000 de produse, în primul trimestru, urmând ca, până la finalul anului, să dublăm întreaga gama disponibilă pe evoMAG.ro. Ne vom concentra pe categoriile consacrate, cum sunt componentele PC, laptopuri, accesorii, dar şi pe produse din categorii care au înregistrat o dezvoltare accelerată în ultimii 2 ani, cum sunt cele pentru casă şi grădină, sport & fitness, vehicule electrice şi smart home”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

evoMAG a înregistrat, anul trecut, vânzări de 34 de milioane de euro, în creştere faţă de 2020, când compania a marcat un avans de 46%, cel mai mare din ultimii ani, într-o perioadă diferită din toate punctele de vedere şi pe fondul unei accelerări a comerţului online la nivel general. Analizând evoluţia evoMAG din ultimii 2 ani, compania a avut o medie de creştere anuală de 25%.

Cele mai mari vânzări de anul trecut au fost în categoriile telefoane mobile, laptop-uri, componente PC, electrocasnice mari, sport & fitness (în special, vehicule electrice).

Compania mizează, în 2022, pe un avans de 10%-15%, la o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro, cu vânzările cele mai mari la telefoane mobile, televizoare, componente PC şi vehicule electrice, produsele pentru casă şi grădină reprezentând o categorie aparte, pentru care evoMAG estimează o creştere semnificativă anul acesta.

evoMAG este una dintre cele mai mari companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care şi trotinete şi accesorii pentru trotinete) şi pentru casă şi grădină, iar anul trecut a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.

evoMAG este companie românească de familie, cu peste 16 ani de experienţă în domeniu, fondată de Mihai Pătraşcu, care ocupă, în continuare, poziţia de director general.


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.