Compania germană Deutsche Lufthansa a anunţat luni planuri de a cumpăra avioane de pasageri şi marfă Boeing, cu un preţ total de listă de aproape 6 miliarde de dolari, invocând eforturile de modernizare a flotei sale şi de satisfacere a cererii puternice de transport de marfă, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Beneficiile legate de costuri asociate cu modernizarea şi adăugarea de modele eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil ar permite transportatorului să îşi atingă obiectivele unei marje de operare ajustată de cel puţin 8% şi ale unei rentabilităţi a capitalului angajat de cel puţin 10% până în 2024, a spus Lufthansa.

Ca parte a planului, grupul va cumpăra şapte avioane de pasageri 787-9, pentru cursele pe distanţe lungi, care vor umple golurile de capacitate create de livrarea întârziată a aparatelor Boeing 777-9, a spus Lufthansa într-un comunicat.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Avioanele 777-9 erau iniţial programate pentru livrare în 2023 şi sunt aşteptate în prezent în 2025.

Lufthansa va primi aeronavele 787-9, care erau destinate iniţial altor companii aeriene, în 2025 şi 2026, a spus compania aeriană.

În acelaşi timp, datele de livrare pentru avioanele 787-9 comandate deja de la Boeing vor fi revizuite şi, în unele cazuri, devansate până în 2023 şi 2024, a spus Lufthansa.

Lufthansa a anunţat că va cumpăra, de asemenea, un total de 10 avioane cargo 777, cuprinzând trei modele 777F şi şapte 777-8F de următoarea generaţie.

Unul dintre avioanele 777F, care a zburat pentru o altă companie aeriană, va fi realocat operatorului Lufthansa Cargo în următoarele săptămâni, iar două noi aeronave vor urma mai târziu.

Lufthansa prelungeşte, de asemenea, contractele de leasing pentru două avioane cargo 777F, care trebuiau să se încheie în 2024.

Noile avioane de marfă 777-8F comandate, care se bazează pe noua tehnologie a Boeing 777X, vor fi livrate începând cu 2027. Potrivit site-ului Boeing, avioanele de pasageri au un preţ total de listă de aproximativ 2,05 miliarde de dolari, iar avioanele de marfă de aproximativ 3,9 miliarde de dolari.

Incluzând măsurile anunţate luni, Lufthansa se aşteaptă la cheltuieli nete de capital de aproximativ 2,5 miliarde de euro în 2022 şi consideră că această cifră anuală se va menţine în jurul acestui nivel până în 2024.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.