Leonidas a vândut în România peste 70 de tone de ciocolată in 2022, cu 60% mai mult faţă de anul precedent. Leonidas România ocupă locul 6 în Europa, la nivel de vânzări de ciocolată Leonidas, cu o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro în 2022.
”Consumul de ciocolată premium îşi menţine trendul crescător din ultimii ani, iar ţara noastră intră în topul ţărilor cu cel mai mare consum de ciocolată premium din Europa”, conform datelor Leonidas Ciocolată Belgiană, principal importator al brandului pe piaţa locală.
Reţeaua din România a vândut peste 70 de tone de ciocolată in 2022, cu 60% mai mult faţă de anul precedent. Leonidas Dorobanţi, cea mai mare ciocolaterie Leonidas din România este pe primul loc în materie de vânzări, cu peste 24.000 de clienţi pe an.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Leonidas România ocupă locul 6 în Europa, la nivel de vânzări de ciocolată Leonidas, cu o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro în 2022. Astfel piaţa din România devine una tot mai importantă pentru compania belgiană care anul acesta împlineşte 110 ani de la înfiinţare. Cu această ocazie, echipa de top management, alături de CEO-ul Leonidas Bruxelles, Philippe de Selliers, vor face prima vizită de piaţă în România.
În ceea ce priveşte obiceiurile de consum, lunile februarie şi martie sunt printre cele mai importante în materie de vânzări. Acest lucru se datorează faptului că tot mai mulţi români aleg mărţisoarele dulci în locul celor clasice. Doar în luna februarie a acestui an vânzările în locaţiile fizice Leonidas au crescut cu 20%, în timp ce comenzile pe magazinul online ciocolatabelgiana.ro au înregistrat o creştere de 45%. Acest trend crescător se va menţine cel puţin la acelaşi nivel şi în luna martie.
”Constatăm că românii preferă din ce în ce mai mult cadourile din ciocolată de calitate pentru perioada 1-8 Martie. Clienţii aleg ciocolata belgiană Leonidas deoarece vor un cadou de calitate, cu ingrediente naturale, proaspete, fără coloranţi sau ulei de palmier, care să conţină exclusiv unt de cacao, fără alţi înlocuitori”, a declarat Ion Codreanu, importator Leonidas în România.
Dacă ne referim la preferinţele românilor când vine vorba de ciocolată, lucrurile se schimbă de la an la an, iar aceştia devin tot mai deschişi spre a încerca arome noi şi combinaţii surprinzătoare de ingrediente. În anii trecuţi asocierile clasice precum ciocolata cu lapte şi cremă ganache erau preferate, dar începutul de an a venit cu o creştere a cererilor de praline deosebite, în special cele cu arome fructate.
”Anul acesta, am observat că există o cerere ridicată pentru pralinele aparte, cu gusturi fructate, în culori deosebite, precum pralinele în ediţie limitate”, a adăugat Ion Codreanu.
Leonidas Ciocolată Belgiană, unul dintre cei doi importatori ai brandului pe piaţa locală, operează în prezent 11 ciocolaterii, dintre care 3 în management propriu, în Bucureşti (Leonidas Dorobanţi, Piaţa Constituţiei şi Berthelot). Restul locaţiilor funcţionează în sistem de franciză, atât în capitală, cât şi în Iaşi, Cluj, Bacău şi Piteşti.
Leonidas Ciocolată Belgiană comercializează peste 100 de varietăţi de praline, realizate din ciocolată cu 100% unt de cacao pur, fără ulei de palmier.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.