Gigantul grup din industria farmaceutică Johnson & Johnson a declarat joi că va înlocui binecunoscutul logo sub formă de semnătură pe care l-a folosit din 1887, cu unul cu un aspect modern, care reflectă accentul său pus pe produse farmaceutice şi dispozitive medicale, transmite CNBC.
Logo-ul original, bazat pe semnătura cofondatorului James Wood Johnson, va fi încă văzut pentru moment pe produse de larg consum, cum ar fi şamponul pentru copii de la Kenvue, o nouă companie desprinsă recent din J&J.
Johnson & Johnson însuşi şi-a concentrat atenţia către produse farmaceutice şi dispozitive medicale.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Noul logo, care include o nuanţă diferită de roşu, îşi propune să recunoască transformarea J&J într-o ”companie pură de îngrijire a sănătăţii”, a declarat Vanessa Broadhurst, vicepreşedinte executiv al companiei.
Logu-ul semnătură a fost ”una dintre cele mai utilizate embleme ale unei companii din lume”, a declarat J&J într-o postare pe site-ul său, din 2017. Dar a început să-şi arate vârsta într-o eră a mesajelor text şi a emoji-urilor.
Mulţi copii nu mai învaţă să scrie cursiv la şcoală, a remarcat consultantul de marketing Laura Ries.
Oamenii pot recunoaşte semnătura, dar nu o citesc neapărat, a spus ea.
Noul logo, a spus ea, este mai uşor de procesat.
”Pentru că este mai uşor, aproape că vă atrage atenţia asupra acestui lucru”, a spus Ries, care nu a fost implicat în schimbarea siglei.
Ries a remarcat, de asemenea, că oamenii probabil au identificat mai mult logo-ul scris cu produsele Kenvue, pe care le văd pe rafturile farmaciilor, cum ar fi Band-Aids, Listerine şi Tylenol.
”Toată lumea şi-a spălat copilul cu şampon pentru copii Johnson & Johnson”, a spus ea.
Un purtător de cuvânt al Kenvue a declarat că marca J&J pe produse precum Band Aids va fi eliminată treptat.
Sigla semnătură ar putea fi găsită şi pe sticlele de pulbere pentru bebeluşi pe bază de talc a companiei, acum întreruptă, care a generat procese care susţin că a provocat cancer.
J&J a insistat că pulberea este sigură. Afacerea de consum a ajutat J&J să devină cel mai mare producător de produse de îngrijire a sănătăţii din lume, cu vânzări anuale de peste 90 de miliarde de dolari. Dar diviziile sale farmaceutice şi de dispozitive medicale au depăşit-o cu uşurinţă ca dimensiune, când a fost anunţată separarea, la sfârşitul anului 2021.
J&J, cu sediul în New Brunswick, New Jersey, îşi va redenumi, de asemenea, segmentul farmaceutic Janssen, schimbându-l în Johnson & Johnson Innovative Medicine.
Segmentul său de dispozitive şi tehnologie medicală se va numi MedTech.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.