Compania de consultanţă imobiliară JLL a anunţat, luni, că intră pe piaţa rezidenţială din România prin lansarea departamentului ”Living” în cadrul biroului din Bucureşti, care va oferi servicii de consultanţă în domeniul rezidenţial şi va fi condus de Andreea Hamza, în condiţiile în care mai mulţi investitori au apelat la serviciile companiei pentru consultanţă în sectorul rezidenţial.
Hamza are o experienţă de peste 17 ani în domeniul imobiliar acumulată în cadrul mai multor companii de profil. Anterior alăturării echipei JLL, ea a ocupat funcţia de Head of Marketing and Sales în cadrul companiei Hagag Development Europe.
Pe parcursul carierei, Andreea a pus bazele a 12 echipe de vânzări, prin intermediul cărora a coordonat proiecte imobiliare pe tot parcursul procesului de dezvoltare, de la planificare până la livrare. În total, Andreea Hamza a fost implicată în vânzarea a peste 2.700 de apartamente în diferite proiecte din Bucureşti, Braşov, Arad şi Timişoara, în tranzacţii de peste 250 de milioane de euro.
”Întotdeauna am fost încântată de oportunitatea de a dezvolta un proiect încă din fazele incipiente şi consider ca departamentul Living este atât o provocare, cât şi o şansă de dezvoltare cu foarte mult potenţial pentru JLL România, dar şi pentru mine personal. Sunt convinsă că nivelul nostru profesional şi expertiza oamenilor din echipă vor asigura servicii de consultanţă la cel mai înalt nivel”, a declarat Andreea Hamza, senior director Living JLL România.
Departamentul Living vine ca o completare a celorlalte servicii pe care JLL le oferă în România şi ca răspuns la noile tendinţe pe care le vedem pe piaţa imobiliară locală.
”În ultimele 18 luni mai mulţi investitori au apelat la serviciile noastre pentru consultanţă în sectorul rezidenţial, pe care îl văd ca pe o nouă ţintă pentru investiţii. La rândul nostru, vedem sectorul de living ca pe o oportunitate de business, iar atragerea în echipa JLL a Andreei, unul dintre cei experimentaţi manageri din sectorul rezidenţial, ne va ajuta să oferim cele mai bune servicii clienţilor noştri şi să beneficiem cât mai bine de potenţialul acestui segment al pieţei imobiliare”, a declarat Silviana Petre Badea, managing director JLL România.
Departamentul Living va oferi consultanţă pentru dezvoltatorii şi investitorii care vor să investească în soluţii de locuire în România, respectiv locuinţe destinate vânzării sau închirierii, cămine studenţeşti etc.
Serviciile oferite de JLL prin noul department sunt structurate pe patru categorii: studii de piaţă, strategii conceptuale de produs, strategii de marketing şi vânzări, precum şi managementul vânzărilor. La nivel European, sectorul rezidenţial a devenit o componentă importantă a pieţei de investiţii, pe fondul intensificării interesului investitorilor pentru acest segment care în 2018 a atras aproape 70 de miliarde de euro.
”Schimbările demografice, sociale şi economice se manifestă şi în România, cu impact asupra comportamentului noilor generaţii vizavi de soluţia de locuire preferată. Deja vedem că generaţia millenialls este mai interesată de închirierea de locuinţe, pentru a avea o mai mare mobilitate, iar la rândul lor din ce în ce mai multe companii, în lupta pentru talente, vor să le ofere angajaţilor pachete salariale care să includă şi o locuinţă”, a declarat Andreea Hamza.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.