Aplicaţia Uber primeşte primul update major din ultimii patru ani, promiţând o interfaţă simplificată şi mai multe facilităţi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Deşi nu era nici până acum o aplicaţie dificil de folosit sau cu o interfaţă foarte complicată, cei de la Uber urmărind să simplifice şi mai mult lucrurile şi să optimizeze aplicaţia astfel încât să ruleze şi să ofere un acces mai rapid la funcţiile principale.

Începând cu acest update, utilizatorii vor fi întâmpinaţi cu întrebarea ”Încotro?” în momentul în care deschid aplicaţia. Cum este cea mai importantă funcţie, dezvoltatorul a considerat că destinaţia este primul lucru care trebuie completat.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

În afară de căutarea clasică, utilizatorul poate alege destinaţia şi folosind aşa-numitele shortcut-uri - destinaţii salvate. Dacă până acum se puteau salva adresele pentru domiciliu şi serviciu, Uber extinde numărul destinaţiilor favorite ce pot fi accesate rapid, fără a mai fi necesară căutarea pe hartă.

Cu această ocazie, Uber încearcă şi un exerciţiu de transparenţă. Costul unei călătorii va fi afişat de la bun început, iar utilizatorul va putea să compare preţurile pentru diversele opţiuni de transport disponibile.

Un alt aspect la care s-a lucrat a fost cel informaţional, Uber afişând acum mai multe informaţii despre cursa aleasă. Utilizatorul va avea acces la informaţii despre şofer şi va afla de la început timpul estimat al călătoriei.

Au fost îmbunătăţite şi aspecte care ţin de zona socială. În primul rând, costul unei călătorii va putea fi împărţit între mai multe persoane, dacă este cazul. Apoi, utilizatorul va putea expedia oricând coordonatele geografice prietenilor.

Noua versiune a aplicaţiei Uber va deveni treptat disponibilă tuturor utilizatorilor pe parcursul următoarelor zile.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.