Google anunţă Family Link, o aplicaţie pe care părinţii o pot folosi pentru a controla şi limita accesul copiilor la servicii Google, precum YouTube.
Family Link este o nouă aplicaţie lansată de Google care are ca scop creşterea prezenţei companiei pe zona de supervizare a accesului online al copiilor. Cu ajutorul acestei aplicaţii, părinţii se pot asigura că odraslele nu accesează conţinut nepotrivit şi nu stau online mai mult decât este cazul - toate acestea limitate la serviciile Google.
Soluţia aleasă de Google funcţionează cât se poate de simplu şi se poate dovedi în aceeaşi măsură eficientă: părinţii creează un cont Google pentru copii, iar apoi folosesc aplicaţia Family Link pentru a le supraveghea activitatea şi a le stabili drepturile de acces.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Părinţii vor putea să stabilească, prin intermediul Family Link, ce aplicaţii Google au voie copiii să folosească şi cât timp pot petrece aceştia în faţa ecranului. De asemenea, se poate stabili o limită zilnică de timp, iar părinţii pot bloca oricând, de la distanţă, accesul copiilor la serviciile Google.
Noul serviciu Google funcţionează pe orice telefon sau tabletă cu Android Nougat. Pentru a beneficia de un cont Google care să poată fi gestionat prin intermediul aplicaţiei, copiii trebuie să aibă mai puţin de 13 ani.
Cu Family Link, Google împuşcă doi iepuri dintr-un foc. Pe lângă o prezenţă pe o zonă din ce în ce mai importantă şi, totodată, sensibilă a pieţei - cea a minorilor - Google reuşeşte cu această ocazie să lanseze o formă de acces a propriilor servicii potrivită pentru cei mici, atâta vreme cât controlul este la părinţi.
Practic, odată Family Link, conturile Google sunt acum şi la dispoziţia copiilor, iar compania americană va beneficia din plin de pe urma informaţiilor pe care le va cumula, în timp, despre cei mici. Dacă părinţii vor considera că acest lucru este normal, e o chestiune de informare şi opţiune personală.
Deocamdată, noul serviciu Google este disponibil doar pe Android, doar în Statele Unite şi doar pe bază de invitaţie.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.