Secţiunea de cumpărături va dispărea în curând din Instagram, iar în locul acesteia pe bara de butoane va reveni butonul de compunere a postărilor noi.
Instagram a început să testeze o nouă interfaţă pentru aplicaţia mobilă a platformei, din care cel mai notabil aspect este dispariţia secţiunii Shopping.
Compania şi-a anunţat încă de anul trecut planurile de renunţare la aceasta, ca urmare a unei noi strategii de monetizare, din care vor lipsi funcţiile de comerţ electronic.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Dispariţia secţiunii Shopping atrage după ea o reorganizare a barei de butoane din partea de jos a ecranului.
În locul butonului pentru Shopping, va fi mutat butonul de la Reels, iar în centrul barei şi în locul în care încă este în prezent butonul Reels va fi readus butonul de compunere a postărilor noi.
În 2020, pentru a face loc pentru Shopping şi, apoi, pentru Reels, Instagram a decis să elimine butonul Compose de pe bara de jos, şi să-l mute în colţul din dreapta sus al interfeţei grafice.
Instagram a început acum să testeze noua interfaţă şi spune că aceasta va fi implementată undeva în cursul lunii februarie.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.