Creatorii de conţinut de pe Instagram vor avea la dispoziţie mai multe instrumente oficiale prin care pot câştiga banii, pe cont propriu sau promovând serviciile şi produsele brandurilor.
Mark Zuckerberg în persoană a ţinut să anunţe o serie de instrumente pe care Instagram le va lansa în viitor şi care vor putea fi folosite de creatorii de conţinut pentru a-şi creşte veniturile.
Prima pe listă este o aşa-zisă piaţă organizată de Instagram, în care îşi vor da întâlnire creatorii şi brandurile. Aici, brandurile vor găsi şi vor putea alege creatorii potriviţi pentru răspândirea şi promovarea mesajelor de marketing ori a produselor vândute.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Creatorii şi brandurile făceau şi până acum acest lucru, însă, legătura dintre cele două părţi va putea fi în acest caz intermediată şi controlată de Instagram.
Funcţionalitate şi momentul în care este anunţată această facilitate pare să indice faptul că Facebook o vede ca pe o contramăsură la schimbările aduse de Apple, care vor îngreuna colectarea datelor şi targetarea utilizatorilor de iPhone şi iPad.
O altă noutate este “creator shop”, o funcţie care le va permite creatorilor de conţinut să vândă produse direct din pagina proprie de profil.
În fine, “affiliate marketplace” este un instrument clasic de marketing afiliat, prin care creatorii vor putea câştiga un procent din produsele pe care le promovează.
Şeful Facebook a omis să spună şi când vor fi implementate noile funcţii de monetizare ale Instagram.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.