ING Bank România inaugurează luni, în Bucureşti, un nou concept de sucursală ce îşi propune să ofere o reinterpretare a rolului pe care îl are sediul clasic de bancă şi să pună accent pe consultanţa oferită clienţilor.
Noul tip de birou este testat într-un proiect pilot şi va pune accent pe consiliere şi educaţie financiară digitală, potrivit băncii. Noul design al office-ului aduce spaţii ca „inima ING” – zona de întâmpinare, zona digitală – pentru facilitarea operaţiunilor şi tranzacţiilor bancare digitale, zonele semi-private – birouri deschise pentru consultanţă personalizată şi zona privată pentru discuţii cu un grad mai mare de complexitate.
Prin urmare, clienţii nu vor mai intra într-un sediu căutând un birou sau un ghişeu, ci vor fi întâmpinaţi şi direcţionaţi în funcţie de solicitările lor, potrivit băncii.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Prima sucursală de acest tip fost inaugurată în Amstelveen, Olanda, în 2016. Un an mai târziu, un concept similar a fost implementat în Belgia, iar, ulterior, au fost demarate proiecte-pilot la nivel global, în Polonia, Spania şi Turcia. România este a şasea ţară care a preluat conceptul de ”casă ING”, şi spre finalul acestui an, se va alătura şi Italia.
Acest concept a fost implementat în contextul în care există tendinţe tot mai accentuate de digitalizare, dar există şi o nevoie de comunicare si consultanţă, cu valoare adăugată, prin discuţie faţă în faţă cu un consultant, potrivit băncii.
”Noutăţile de anul trecut au venit ca răspuns la comportamentul clienţilor noştri care au petrecut mai mult timp pe dispozitive mobile şi platforme digitale, prioritizând accesul instant la servicii şi produse. Astăzi, clienţii ING se autentifică în Home’Bank o dată la 2 zile pentru a efectua tranzacţii şi a-şi verifica conturile, precum şi pentru a accesa noi produse disponibile instant sau platforma de reduceri ING Bazar. Deşi vizitează office-ul o dată pe an, atunci când o fac, clienţii ING se regăsesc în cele mai importante momente din relaţia cu banca şi caută consultanţi bine pregătiţi care le pot oferi, cu adevărat, opţiuni financiare relevante”, se arată în comunicat.
În România, principalii competitori ai ING Bank sunt Banca Transilvania, BCR, BRD, Raiffeisen şi Unicredit.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.