ING Bank a transmis luni seară că până la ora 21.00 a rambursat clienţilor sumele încasate în plus din conturi după dublarea unor tranzacţii realizate cu cardul, ca urmare a unui "incident operaţional”.
Luni, începând cu ora 14.00, ING a identificat dublarea unor tranzacţii realizate cu cardul, banca spunând că toate situaţiile urgente semnalate de clienţi au fost rezolvate pe loc.
Într-un comunicat de presă transmis luni seară, ING susţine că incidentul a fost unul de tip operaţional, fără impact asupra altor procesări ale băncii. De asemenea, banca spune că toate tranzacţiile au fost corectate şi sumele reglate până la ora 21.00.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
"În urma acestui incident, traficul pe platformă de internet banking ING Home’Bank a crescut, ducând la un acces mai dificil în aplicaţie. ING Bank regretă sincer disconfortul pe care clienţii l-au resmitâţit în aceste ore şi ia măsurile necesare pentru a preveni astfel de incidente pe viitor", adaugă ING Bank.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.