Herbalife, companie care dezvoltă produse de nutriţie şi suplimente alimentare, a înregistrat afaceri de 106 milioane lei în România în anul 2023, iar, pentru acest an, estimează un nivel asemănător, a declarat Romeo Căzănescu, country director România, Moldova, Ungaria şi Bulgaria, pentru News.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Anul trecut am înregistrat afaceri de 106 milioane lei în România, similare celor din anul 2022. Pentru acest an, estimăm rezultate asemănătoare, +/-2% comparativ cu anul anterior. Din punctul de vedere al vânzărilor, cea mai mare pondere o are shake-ul Formula 1.”, a declarat Romeo Căzănescu, country director România, Moldova, Ungaria şi Bulgaria, pentru News.ro.

Herbalife nu ia în calcul să deschidă puncte de vânzare directă, afirmă Căzănescu.

Evenimente

30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMAG
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank, Transgaz
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris

Lanţul de distribuţie al Herbalife furnizează produsele pentru tările UE dar şi pentru alte 57 de ţări din intreaga lume şi are o capacitate de transport de 6500 de comenzi pe zi.

În ceea ce priveşte aromele, la shake-uri, de exemplu, cele mai căutate sunt cele de ciocolată şi de fursecuri, în timp ce în alte state se vând mai bine cele de fructe de pădure sau de banane.

Dintre obiceiurile greşite ale românilor, Căzănescu enumeră: săritul peste mese, consumul redus de fibre, hidratarea precară, consumul mai ridicat de calorii asociat uneori cu mâncatul compulsiv, lipsa odihnei.

Compania afirmă că în ultimul deceniu a investit peste 300 milioane de dolari în dezvoltare ştiinţifică, facilităţi şi tehnologii de producţie, inclusiv pentru achiziţia unor echipamente avansate de testare.

”Investim în cercetare 2% din cifra de afaceri şi, totodată, lucrăm cu doctori în ştiinţă pe partea de cercetare externă. La nivel global vindem 2.000 de produse individuale. Produsele comercializate în România sunt făcute în Italia, Germania, Olanda şi unele sunt importate din SUA”, a declarat Simon Branch, senior director, Research Development and Scientific Affairs – Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA) la Herbalife, pentru News.ro.

Acesta a afirmat că una din cele mai mari provocări este să creeze produse a căror savoare să fie pe placul consumatorilor locali.

”Când dezvoltăm un produs, ne concentrăm să le oferim consumatorilor acea aromă specifică, să fie pe placul acelui popor, ceva ce are un gust bun. Aşadar, nu am vrea să creăm ceva ce e în trend în altă parte a lumii şi nu e popular în România, de exemplu fructul yuzu. Procesul de dezvoltare este ghidat de consumatori”, a mai spus Simon Branch.

Pentru a se asigura calitatea şi siguranţa tuturor produselor, se efectuează peste 300.000 de teste asupra produselor Herbalife în fiecare an. În acest mod se verifică puritatea ingredientelor, valoarea nutriţională şi gustul formulelor, afirmă el.

Herbalife e prezentă în 56 de ţări din Europa şi peste 90 de ţări la nivel global şi are 1 milion de distribuitori independenţi şi 10.000 de angajaţi.

La nivel global, anul trecut a înregistrat venituri de 5,1 miliarde dolari. În primul trimestru al anului a raportat vânzări nete de 1,3 miliarde dolari, în creştere cu 1%.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.