Grupul românesc de restaurante City Grill încheie primul semestru al anului cu o cifră de afaceri de 31 de milioane euro, în creştere cu 18% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Grupul City Grill, grup românesc de restaurante, încheie primul semestru al anului cu o cifră de afaceri de 31 de milioane euro, în creştere cu 18% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi continuă investiţiile în restaurantele din portofoliu, dar şi în dezvoltarea pe segmentul de restaurante şi hoteluri”, anunţă grupul.

Astfel, grupul City Grill a investit 1,5 milioane euro în primele 6 luni ale acestui an.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Potrivit unui sondaj realizat în aprilie 2024, restaurantele din Grupul City Grill sunt alegerea numărul 1 pentru 17.3% dintre respondenţi, şi în primele trei alegeri pentru aproape o treime dintre aceştia (31%). Derulat pe un eşantion reprezentativ de 550 de bucureşteni, din sondaj mai reiese că mai mult de o treime (36%) au restaurantul favorit din cadrul Grupului City Grill şi 1 din 5 (22.2%) a menţionat restaurantele grupului drept destinaţiile la care a consumat cel mai des în ultimele 90 de zile.

Întrebaţi ce criterii stau la baza alegerii unui restaurant, bucureştenii indică atmosfera restaurantului drept cel mai important criteriu.

”În evaluările restaurantului cel mai frecventat, indiferent care este acesta, pe prima poziţie se află atmosfera. Restaurantul trebuie să fie perceput ca primitor şi prietenos. Să se potrivească cu nevoile individuale, bineînţeles, şi să inspire, încredere - un aspect extrem de important, în special în HoReCa, unde relaţia interumană are un rol major. Continuăm să investim în îmbunătăţirea designului în toate restaurantele noastre, atmosfera, confortul şi experienţa culinară a clienţilor rămân direcţii strategice pentru noi şi se reflectă în toate aspectele operaţionale ale grupului. De la renovări şi modernizări ale spaţiilor de servire, până la angajarea şi formarea unui personal profesionist, amabil, fiecare detaliu este gândit şi gestionat pentru a asigura o experienţă superioară clienţilor”, precizează Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

Potrivit aceluiaşi sondaj, preferinţele culinare ale bucureştenilor variază semnificativ, reflectând o diversitate în gusturi şi ocazii de consum. Pizza este consumată la mesele în oraş de circa două treimi dintre bucureşteni, cu peste 75% în rândul celor sub 30 de ani. Următoarele opţiuni sunt preparatele gătite şi fripturile. Fripturile, burgerii, ciorbele şi shaorma sunt preferate preponderent de bărbaţi, în timp ce femeile sunt relativ mai atrase de paste, salate, deserturi şi fructe de mare.

Dacă pizza este mâncarea consumată de cei mai mulţi bucureşteni la mesele din oraş (64%), când vine vorba de clienţii Grupului City Grill, la aceştia se observă o tendinţă către un meniu mai tradiţional, gratarul fiind prima alegere a clienţilor care trec pragul restaurantelor din Grupul City Grill.

Bucătăria românească este agreată de 88.4%, cea italiană de 64%, urmate de bucătăria grecească (58.5%) şi turcească (40.2%). Restaurante cu specific asiatic (libanez, chinez, japonez, indian, coreean) atrag şi ele un interes în creştere al publicului din Capitală.

În ceea ce priveşte cheltuielile, bucureştenii arată un comportament de consum diferit în funcţie de momentul săptămânii şi de motivul ieşirii la restaurant. Pentru prânzul din timpul săptămânii, suma medie cheltuită este de aproximativ 50 lei de persoană, în schimb, mesele la restaurant din weekend vin cu o creştere semnificativă a bugetului alocat, ajungând până la 200 lei de persoană. 

Per total, în ceea ce priveşte bugetul alocat pentru o persoană, aproape jumătate (46.5%) au alocat sub 100 de lei ultimei mese în oraş, 36% au alocat între 100-199 lei, 13.8% au cheltuit peste 200 lei, în timp ce restul de 3.6% nu au indicat un buget individual. Bonul mediu în restaurantele Grupului se menţine constant şi se situează în jurul valorii de 45 euro.

Studiul a fost realizat în perioada 26-30 aprilie 2024.Culegere online, pe panel cu certificare ESOMAR. Eşantion final de respondenţi: 550 bucureşti şi 2102 baza de clienţi fideli ai Grupului City Grill prin aplicaţia de fidelizare Out4Food.

Marja de eroare statistică +/-4.3% pe întreg eşantionul, pentru un prag de încredere=95%.

Populaţia ţintă: Bucureşti & Ilfov.  ​Consumatori de restaurante din Bucureşti, în ultimele 30 zile. Vârsta: 20-60 ani.

Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante şi cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruş, Hanu’ Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill şi La Boheme, primul brand hotelier din portofoliu.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.