Google, divizie a grupului Alphabet, va oferi utilizatorilor motorului său de căutare mai multe informaţii privind motivele găsării rezultatelor afişate, a anunţat joi compania, transmite Reuters.
Astfel, persoanele care efectuează căutări vor putea să dea click pe detalii precum modul în care rezultatele obţinute corespund cuvintelor lor de căutare, pentru a decide mai bine dacă informaţiile sunt relevante.
Google a făcut schimbări pentru a oferi utilizatorilor un context mai bun legat de rezultatele oferite de motorul de căutare.
La începutul acestui an, Google a introdus ferestre pentru a informa utilizatorii despre sursele de informare pe care le văd. De asemenea, compania a început să avertizeze utilizatorii atunci când un subiect evoluează rapid, iar rezultatele căutărilor ar putea să nu fie sigure.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.