Google începe, de la începutul anului viitor, tranziţia către un nou sistem de targetare a reclamelor, care nu mai foloseşte cookie-uri terţe pentru urmărirea utilizatorilor.
Google a anunţat că, în prima parte a anului viitor, va începe să testeze eliminarea cookies-urilor terţe. La prima fază de testare vor participa 1% dintre utilizatorii browser-ului Chrome.
Compania vrea să identifice şi să rezolve eventualele probleme tehnice, încercând să minimizeze impactul asupra experienţei utilizatorilor.
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
În perioada testării, Google va folosi soluţii temporare pentru gestionare şi funcţii accesibile utilizatorilor pentru a rezolva eventualele probleme care pot apărea.
Compania plănuieşte să extindă testul în al treilea trimestru al anului viitor.
După eliminarea completă a cookie-urilor, Chrome va trece la sistemul de targetare bazat pe domenii de interes, numit Privacy Sandbox.
Google, ale cărui venituri sunt generate, în cea mai mare parte, de reclame, renunţă cu mare greutate la cookie-uri, după ce browsere precum Firefox şi Safari au făcut deja acest pas.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.