Procesul SUA vs Google se apropie de final, dar încă mai oferă informaţii necunoscute până acum despre relaţiile dintre giganţii din tehnologie.
Astfel, doar în 2022, pentru a fi setat ca motor de căutare implicit în browser-ul Safari de pe dispozitivele Apple, Inclusiv pe iPhone, Google a plătit 20 de miliarde de dolari.
O altă informaţie pe care procurorii au făcut-o publică cu aceeaşi ocazie este că, în 2020, plăţile făcute de Google au reprezentat 17,5% din veniturile operaţionale ale Apple.
Apple mai primeşte şi un comision din reclame - Google plăteşte 36% din veniturile pe care le obţine din reclamele afişate utilizatorilor de dispozitive Apple.
Informaţiile apar în noi documente făcute publice în procesul în care Google este acuzată că a monopolizat ilegal piaţa căutărilor online şi pe cea a reclamelor din căutare.
Vineri, cele două părţi vor prezenta argumentele finale în acest proces, urmând ca verdictul să fie anunţat cândva în cursul anului.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.