Lanţul de săli de jocuri Game World extinde sala de la Bucureşti Mall, cea mai mare de acest tip din România, după o investiţie de 1 milion de euro, suprafaţa sălii ajungând astăzi la 2.500 de metri pătraţi, de peste 8 ori mai mare decât acum 20 de ani, a anunţat, luni, directorul de strategie al lanţului de săli Game World, Attila Török, în cadrul evenimentului de lansare, care a precizat că circa 96% din rulajul total de la sloturi se redistribuie între jucători, iar aproape 4% rămâne companiei. În plus, compania estimează că va începe recuperarea investiţiei după 3 ani de operare.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Compania, care a aniversat 20 de ani de activitate în România, a evoluat de la 50 de posturi de joc, în 1999, la peste 800 astăzi şi de la 35 de angajaţi, în urmă cu 20 de ani, la peste 400 anul acesta. Compania marchează două decenii pe piaţă prin inaugurarea, la 1 octombrie, a celei mai moderne săli de jocuri din România, la Game World Bucureşti Mall Vitan.

”Cea mai mare sală de joc din România devine şi mai mare. În urma investiţiei de un milion de euro de la Game World Bucureşti Mall Vitan, punem la dispoziţia clienţilor o nouă zonă a sălii, cu o ambianţă deosebită, dotată cu cele mai moderne echipamente de joc şi conexe cum sunt cele două video wall-uri cu o suprafaţă de 20 de metri pătraţi”, a spus Attila Török.

El a precizat că, în cazul rulajului de la sloturi, circa 96% din totalul sumei se redistribuie între jucători.

”În jur de 96% din totalul sumelor rulate la sloturi se redistribuie între jucători, companiei îi rămân 4%. În cazul ruletei, procentul care rămâne companiei este mai mic, 2,76%, iar restul se redistribuie între jucători”, a spus Török.

Totodată, compania estimează că investiţia de 1 milion de euro în extinderea sălii din Bucureşti Mall va începe să fie recuperată după 3 ani de operare.

În ultimii 20 de ani, suprafaţa sălii a crescut de peste 8 ori, de la 300 de metri pătraţi la circa 2500, peste 330 de posturi de joc fiind azi la dispoziţia clienţilor, potrivit reprezentanţilor companiei. Compania deţine, în prezent, 7 săli de jocuri situate în mari centre comerciale din Bucureşti, Constanţa, Alba Iulia şi Braşov.

”În ultimii ani, Game World şi-a ajustat strategia de business prin diversificarea ofertelor şi a serviciilor. Suntem un furnizor de experienţe de entertainment şi le oferim clienţilor noştri ambianţa, facilităţile şi o paletă largă de opţiuni de socializare şi divertisment. Spre exemplu, calendarul pe 2019 cuprinde peste 200 de petreceri şi evenimente cu tematici şi atracţii diferite pentru clienţii noştri. Pe 20 septembrie am aniversat cei 20 de ani de activitate în România prin petreceri apreciate de un număr record de participanţi, circa 2.000, la Bucureşti, şi peste 800, la Constanţa. Terasele pentru fumători, barurile şi zonele de relaxare şi socializare din sălile de jocuri, serviciul de valet parking sau lifturile pentru acces mai confortabil sunt alte câteva elemente prin care răspundem preferinţelor clienţilor”, mai spune Attila Török.

Cu ocazia aniversării a 20 de ani de existenţă a Game World România, compania va oferi şi primele 20 de burse private de studii pentru studenţii la Psihologie, în cadrul unui program intitulat „Bursele Game World”.

”Acest program, o iniţiativă unică pe piaţa de profil din România, se află la prima sa ediţie anuală şi se adaugă setului de acţiuni de Responsabilitate Socială Corporativă desfăşurate de companie. Bursele completează susţinerea pe care Game World o acordă campaniei de educare a tinerilor «Antrenat de Majorat», precum şi programului «Joc Responsabil», ce vizează sprijinirea persoanelor ce se confruntă cu probleme de joc şi promovarea unei atitudini responsabile faţă de jocurile de noroc. Compania este şi unul dintre partenerii tradiţionali ai Hospice Casa Speranţei”, a declarat Andrei Frimescu, director de marketing şi PR al Game World.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.