Friedrich Wilhelm Raiffeisen, divizia Private Banking a Raiffeisen Bank, a fost desemnată "Cel mai bun serviciu de Private Banking din Romania" de trei dintre cele mai prestigioase publicaţii financiare internaţionale: Euromoney, Global Finance, The Banker&Professional Wealth Management, se arată într-un comunicat al băncii remis agenţiei News.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Divizia de Private Banking a Raiffeisen Bank are active de peste 1,1 miliarde euro în administrare în România, serviciile fiind adresate unui număr restrâns de clienţi, cu averi ridicate, care accesează consultanţă financiară şi beneficiază de soluţii personalizate.

Potrivit comunicatului, cele trei premii sunt cele mai importante distincţii acordate în domeniul Private Banking şi este pentru prima oară în România când un serviciu local Private Banking primeşte această recunoştere.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Aceste distincţii sunt oferite în urma unei analize specifice fiecărei publicaţii, analiză care vizează întreaga gamă de servicii şi produse oferite – consultanţă financiară, acces la instrumente financiare şi servicii conexe, strategia în selecţia produselor oferite, monitorizarea şi administrarea portofoliilor, adaptarea soluţiilor la nevoile clienţilor şi toleranţa lor la risc, condiţiilor pieţelor financiare în continuă schimbare. De asemenea, este luată în considerare opinia specialiştilor în domeniul Private Banking care analizează serviciile oferite comparativ în fiecare ţară.

"Recunoaşterea venită din partea acestor trei publicaţii financiare internaţionale este o onoare pentru noi şi confirmă ca serviciile şi consultanţa financiară oferite clienţilor private banking de către Friedrich Wilhelm Raiffeisen sunt adaptate la nevoile reale ale clienţilor noştri şi la standardele internaţionale. Considerăm că avem o mare responsabilitate prin consilierea clienţilor în administrarea averilor personale şi este un angajament pe termen lung", a declarat Andra Ion, director vânzari Friedrich Wilhelm Raiffeisen.

Contextul investiţional curent este marcat de dobânzi foarte scăzute si un regim de volatilitate ridicat, dar ameliorarea contextului economic şi financiar global, în special la nivelul economiilor dezvoltate, determină investitorii sa fie interesaţi de soluţii alternative la instrumentele cu venit fix şi o diversificare mai mare prin accesarea de instrumente cu capital protejat şi risc controlat. "Luând în considerare toate acestea, oferim soluţii individualizate fiecărui client, cu acces la un univers larg de alternative investiţionale cu expunere globală sau regională, consultanţă financiară oferită sprijinind astfel clienţii nostri în îndeplinirea obiectivelor financiare. Avem în vedere tot timpul dorinţele şi idealurile fiecărui client, toleranţa şi capacitatea de a-şi asuma riscuri, orizontul investiţional, adaptate la contextul economic actual astfel încât soluţia oferită să fie real corelată cu toate aceste perspective", a adăugat Andra Ion, diirector vânzari Friedrich Wilhelm Raiffeisen.

Raiffeisen Bank deserveşte aproximativ două milioane de clienţi persoane fizice, 96.000 IMM-uri şi 8.000 de companii. Reţeaua Raiffeisen Bank numără peste 480 de unităţi, peste 1.100 de ATM-uri, aproximativ 14.000 de EPOS-uri şi 120 de MFM (automate multifuncţionale).

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.