Ford Motor a atras 20.000 de rezervări pentru noul vehicul pickup electric F-150 Lightning, în doar 12 ore de la prezentarea oficială a acestuia, a declarat directorul general al grupului, Jim Farley, transmite CNBC.
Producătorul auto a prezentat vehiculul la miercuri seara, în timpul unui eveniment de amploare organizat la sediul companiei din Dearborn, Michigan.
Acţiunile Ford au crescut joi cu circa 3,3%.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
”Răspunsul a fost minunat. Având deja 20.000 de comenzi, intrăm în cursă”, a spus Farley în timpul unui interviu acordat ”Squawk Box”.
Rezervările sunt urmărite îndeaproape de companie, precum şi de investitori, pentru a evalua interesul clienţilor pentru pick-up-uri EV, un segment încă nedovedit, în care producătorii de automobile se grăbesc să intre.
Între aceşti constructori auto se află Tesla, General Motors şi mai multe startup-uri, cum ar fi Rivian, Lordstown Motors şi Canoo.
Numărul mare de rezervări atrase de Ford pentru F-150 Lightning nu sunt unice.
La două zile după prezentarea Tesla Cybertruck în noiembrie 2019, CEO-ul Elon Musk a scris pe Twitter că compania a î nregistrat 146.000 de rezervări pentru pickup-ul în formă de trapez de oţel.
Farley a spus că F-150 Lightning va fi un test dacă americanii obişnuiţi vor cu adevărat vehicule electrice.
”Mă uit la acest vehicul ca la un test de adoptare a vehiculelor electrice. Ar trebui să urmărim cu toţii cu mare atenţie cum funcţionează acest lucru pe piaţă”, a declarat Farley reporterilor, la prezentarea vehiculului.”
Seria de camionete extrem de populare a dominat timp de 44 de ani, din care 39 de ani a fost cel mai bine vândut vehicul, la nivel general, în SUA.
Semnificaţia camionetei pentru Ford nu poate fi exagerată. Seria F, care include F-150 şi versiuni mai mari de camionete, este motorul de profit al producătorului american de automobile. Ford înregistrează rezervări pentru noul vehicul pe site-ul său web. Pentru acest lucru, este necesar un avans rambursabil de 100 de dolari.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.