Fondul de Garantare a Asiguraţilor (FGA) vine cu precizări privind procedura de denunţare a contractelor de asigurare încheiate la Euroins Romania Asigurare Reasigurare SA şi anunţă că toate contractele de asigurare încheiate cu asiguratorul rămân valabile până la expirare, dacă titularul poliţei nu denunţă contractul de asigurare, dacă nu se împlineşte termenul legal de 90 de zile de la data pronunţării hotărârii de deschidere a procedurii falimentului, moment în care poliţele de asigurare încetează de drept şi dacă lichidatorul judiciar numit de instanţă odată cu deschiderea în instanţă a procedurii falimentului nu denunţă poliţele de asigurare, cu informarea prealabilă a asiguratului.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Contractele de asigurare încheiate cu Societatea Euroins Romania Asigurare Reasigurare SA rămân valabile până la expirare, dacă nu intervine una dintre următoarele situaţii:

–      titularul poliţei denunţă contractul de asigurare

-        se împlineşte termenul legal de 90 de zile de la data pronunţării hotărârii de deschidere a procedurii falimentului, moment în care poliţele de asigurare încetează de drept.

-        lichidatorul judiciar numit de instanţă odată cu deschiderea în instanţă a procedurii falimentului denunţă poliţele de asigurare, cu informarea prealabilă a asiguratului”, anunţă FGA.

În privinţa încheierii unui alt contract de asigurare, la un alt asigurător, acest proces ar trebui derulat în paralel cu acţiunea de denunţare a poliţei de asigurare încheiate la asigurătorul aflat în insolvenţă/faliment.

Paşi de făcut pentru denunţarea poliţelor:

-         Transmiteţi o solicitare de denunţare la Societatea EUROINS Romania Asigurare Reasigurare S.A .Email contact: office@euroins.ro

-         Transmiteţi la FGA, o cerere de restituire-Anexa 9, completând online formularul dedicat, pe site-ul FGA: Cerere de plată privind acordarea restituirii de primă – www.fgaromania.ro

Solicitarea trebuie să fie însoţită de următoarele documente:

-         Împuternicire / Procură, dacă este cazul;

-         Copie act identitate

-         Copie poliţă de asigurare;

-         Copie dovada plăţii primelor de asigurare, în cazul plăţii primelor în rate                             

-         Dovada denunţării contractului de asigurare înregistrată / transmisă la asigurător;

FGA precizează că va înregistra cererile de plată şi le va analiza în ordinea primirii şi înregistrării.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.