Deşi sezonul turistic estival este la început, companiile aeriene care operează zboruri charter spre destinaţii precum Egipt şi Turcia au început deja să înregistreze anulări şi întârzieri masive, a anunţat, miercuri, platforma FlightClaim.ro.
În funcţie de durata întârzierii, pasagerii sunt eligibili la compensaţii între 250 şi 600 de euro/persoană, plus alte cheltuieli, arată FlightClaim.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
De cele mai multe ori, turiştii constată abia la aeroport că zborul le este întârziat sau anulat. Fiind vorba despre companii mai mici, cu doar câteva aeronave, orice întârziere sau defecţiune se traduce printr-un efect înlănţuit de întârzieri şi turişti afectaţi.
”Vorbim despre firme care au doar câteva aeronave, în unele cazuri chiar şi una singură, motiv pentru care orice întârziere sau defecţiune poate fi recuperată cu dificultate. Comunicarea cu pasagerii este defectuoasă iar aceştia constată la aeroport că zborul este întârziat sau chiar anulat. Săptămâna trecută am avut linia telefonică ocupată în permanenţă cu apeluri primite de la turişti nemulţumiţi de modul în care companii precum Air Bucharest, Onur Air sau Fly Egipt au tratat problema zborurilor întârziate”, a declarat Cees Werff, director general FlightClaim.ro.
Pentru întârzieri de minimum trei ore, anulări sau refuz la îmbarcare în cazul plecărilor din România sau al companiilor aeriene înregistrate în Uniunea Europeană, pasagerii sunt îndreptăţiţi să primească între 250 şi 600 de euro/persoană, plus alte cheltuieli.
De la 1 mai şi până în prezent au fost înregistrate aproape 90 de zboruri întârziate sau anulate, operate de companiile de linie. Primul în top este Wizz Air, cu 27 de zboruri cu probleme, urmat îndeaproape de Tarom cu 23 de zboruri. Destinaţiile care înregistrează cel mai des întârzieri sunt: Londra, Frankfurt, Roma, Munchen, dar şi destinaţii interne precum Cluj, Iaşi şi Timişoara.
FlightClaimEU.com este o companie specializată în asistarea pasagerilor cu zboruri întârziate, anulări sau overbooking pentru a obţine compensaţiile legale de la companiile aeriene. Compania este prezenţa pe piaţă europeană de doi ani şi în România de un an.
FlightClaim.ro a obţinut până acum compensaţii pentru peste 20.000 de pasageri din întreagă Europa şi pentru peste 5.000 de pasageri din România, fără niciun cost iniţial pentru pasagerii afectaţi.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.