Retailerul Flanco va deschide vineri, 6 decembrie, cel de-al patrulea magazin al său din Ploieşti. Până la finalul anului, retailerul va ajunge la 16 magazine Flanco Smart Discounter. Investiţia alocată pe parcursul anului celor 16 noi puncte de vânzare, fie trecute printr-un proces de reamenajare, fie deschise în locaţii noi, a ajuns la o valoare de 5,5 milioane de lei.
”Flanco va deschide vineri, 6 decembrie, cel de-al patrulea magazin al său din Ploieşti, în complexul comercial Prahova Value Centre. Până la finalul anului, retailerul va ajunge la 16 magazine Flanco Smart Discounter, cu peste jumătate mai mult decât obiectivul anunţat în prima parte a anului, odată cu lansarea noii poziţionări de brand – prima reţea de magazine Smart Discounter electro-IT din România”, anunţă compania.
Odată cu deschiderea noului magazin din Ploieşti, retailerul ajunge la 13 magazine Flanco Smart Discounter. Până la finalul anului, mai are planificate trei inaugurări, în Târgu-Frumos, Codlea şi Huşi, aceste oraşe adăugându-se celorlalte opt cu noua identitate de brand: Bucureşti, Ploieşti, Piteşti, Constanţa, Braşov, Suceava, Focşani, Râmnicu-Vâlcea.
“Mall-urile şi centrele comerciale mari rămân principalul punct de interes pentru extinderea reţelei noastre. Anul acesta am urmărit să reamenajăm, în acord cu noua identitate, magazine importante pentru reţeaua noastră, cele mai multe fiind amplasate în marile centre comerciale. În acelaşi timp, continuăm să intrăm inclusiv în oraşele mici”, spune Ovidiu Nicuşan, director marketing Flanco.
Investiţia alocată pe parcursul anului celor 16 noi puncte de vânzare, fie trecute printr-un proces de reamenajare, fie deschise în locaţii noi, a ajuns la o valoare de 5,5 milioane de lei. Suprafaţa magazinelor Flanco Smart Discounter va depăşi, până la finalul anului, 9.000 mp.
“Ploieşti este unul dintre oraşele cu cele mai bune rezultate pentru magazinele noastre, aşa că trei din cele patru puncte de vânzare Flanco din Ploieşti sunt deja semnalizate ca Smart Discounter. Procesul de reaşezare a identităţii vizuale este unul complex şi de durată”, adaugă Ovidiu Nicuşan.
Flanco este primul Smart Discounter electro-IT din România. Cu un număr de peste 1.500 de angajaţi, compania deţine o reţea de 160 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 113 oraşe ale României.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.