Timpul petrecut de utilizatorii Facebook de când sunt obligaţi să stea acasă din cauza pandemiei COVID-19 a crescut semnificativ, iar asta creează probleme pentru infrastructura companiei americane.
În ţările cel mai lovite de pandemie, unde s-au luat şi cele mai multe măsuri de izolare socială, precum Italia, timpul petrecut petrecut pe Facebook a crescut şi cu 70%.
Tot aici, gradul de utilizare al funcţiilor de comunicare, în scris, audio şi video, a crescut cu 50%.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
O creştere astronomică, de peste 1.000%, o înregistrează apelurile la care participă mai mult de trei persoane.
La prima vedere, aceasta ar fi exclusiv veşti bune pentru compania americană, pentru care timpul petrecut în reţea înseamnă afişări pentru reclame.
Însă, Facebook se plânge că face eforturi mari pentru a-şi ţine serviciile stabile şi online din cauza creşterii bruşte din unele ţări.
Într-o postare pe blogul companiei, Jay Pareikh, responsabil cu infrastructura, scrie că şi pentru o companie de talia Facebook gestionarea unui volum de trafic atât de mare este o adevărată provocare.
Recent, la cererea Uniunii Europene, Facebook redus calitatea conţinutului video în Europa, ca şi alte companii, printre care Netflix, Amazon, Disney şi YouTube, pentru a se evita o blocare a traficului pentru activităţile esenţiale.
Această măsură ar trebui într-o anumită măsură să ajute Facebook, scăzând traficul realizat de conţinutul video, cel răspunzător de cel mai mare transfer de date dintre toate tipurile de conţinut
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.