Facebook a anunţat marţi o nouă politică prin care va împiedica publisherii americani cu legături politice să ruleze reclame prezentate drept ştiri, în contextul în care în Statele Unite vor avea loc alegeri prezidenţiale în luna noiembrie, transmite Reuters.
Potrivit noii politici, publisherii cu orice fel de legături politice vor putea să se înregistreze în continuare ca o pagină de ştiri, dat compania va aplica unele restricţii.
”Paginile de ştiri cu aceste afilieri nu vor putea să fie incluse în Facebook News”, a explicat gigantul de media socială.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Facebook va extinde politica referitoare la autorizarea reclamelor pentru a acoperi publisherii cu afilieri politice. Potrivit acestei politici, platforma face public cine a plătit o reclamă care are conţinut bazat pe opinii referitor la probleme sociale şi alegeri.
Cea mai mare platformă de socializare din lume, cu 2,7 miliarde de utilizatori activi pe ună, a fost criticată pentru abordarea permisivă a ştirilor false şi a campaniilor de dezinformare, despre care mulţi consideră că au influenţat rezultatul alegerilor prezidenţiale americane din 2016.
”Identificarea publisherilor conectaţi politic este un proces nou pentru noi şi vom învăţa să ne adaptăm aşa cum este necesar”, a adăugat Facebook.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.