Facebook a dezvăluit pentru prima oară, marţi, prevalenţa bullyingului şi hărţuirii pe platforma sa, acest tip de conţinut fiind văzut de 14-15 ori la fiecare 10.000 de vizualizări, în trimestrul al treilea, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Pe instagram, această prevalenţă a fost de 5-6 ori la 10.000 de vizualizări a conţinutului, a mai arătat compania în raportul trimestrial referitor la moderarea conţinutului.

Gigantul reţelelor de socializare, urmărit de mult timp cu privire la gestionarea abuzurilor din serviciile sale, a ajuns recent în centrul atenţiei după ce fosta angajată, transformată în informatoare, Frances Haugen a divulgat documente interne care includ cercetări şi discuţii despre efectele Instagram asupra sănătăţii mintale a adolescenţilor şi dacă Platformele Facebook provoacă diviziuni.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Haugen a spus că documentele arată că Facebook a ales profitul în detrimentul siguranţei utilizatorilor.

Facebook a contestat această caracterizare, spunând că documentele sunt folosite pentru a crea ”o imagine falsă”.

Documentele, care au fost publicate pentru prima dată de Wall Street Journal, au stimulat solicitările pentru ca Facebook să fie mai transparentă şi au ridicat semne de întrebare dacă valorile precum prevalenţa oferă o imagine completă a modului în care compania gestionează abuzurile.

Facebook a spus că datele sale referitoare la bullying şi hărţuire au surprins doar cazuri în care compania nu a avut nevoie de informaţii suplimentare, cum ar fi un raport de la un utilizator, pentru a decide dacă conţinutul îi încalcă regulile.

Din cele 9,2 milioane de conţinuturi pe care compania le-a eliminat de pe Facebook pentru încălcarea regulilor sale de bullying şi hărţuire, 59,4% au fost găsite în mod proactiv.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.