La 1 septembrie, începe ediţia 2021 a campaniei CSR denumită Fapte bune făcute profi, campanie ce duce mai departe tradiţia începută de Profi în urmă cu 11 ani şi continuată fără întrerupere în tot acest timp.
“Când, în 2011, am constatat că şcoala ar trebui să le ofere elevilor cunoştinţe de IT astfel încât să fie pregătiţi pentru piaţa muncii din viitor, ne-am hotărât să venim în ajutorul sutelor de şcoli din apropierea magazinelor noastre dăruindu-le mii de laptopuri şi videoproiectoare; puteţi vedea cum se prezintă şcolile de azi,” a declarat Directorul general Profi, Pawel Musial. “Mai apoi, am înţeles că în jurul magazinelor noastre comunităţile au multe alte nevoi stringente, aşa că ne-am diversificat susţinerea şi am dezvoltat parteneriate cu ONG-uri specializate, de succes, care să ducă în cele mai bune condiţii, acolo unde este nevoie de ea, contribuţia noastră anuală de 1.5 milioane de lei. Pentru ca proiectele promovate de aceste ONG-uri să beneficieze de o parte cât mai mare din donaţia Profi, ele trebuie să-şi activeze comunităţile astfel încât să voteze în favoarea lor, căci fiecare obţine o sumă proporţională cu numărul de voturi pe care îl acumulează”.
Campania din acest an se desfăşoară între 1 şi 21 septembrie, iar proiectele sale se adresează domeniilor educaţie, sănătate, mediu, cultură şi social. Proiectele înscrise în competiţie sunt următoarele https://responsabilitate.profi.ro/projects :
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
- Nu lăsăm pe nimeni în urmă – (Asociaţia Blondie) – Sănătate;
- Educând o generaţie, schimbi viitorul ţării – (Asociatia Îngeri pentru Suflete) – Educaţie;
- Schimbă destinul unui refugiat – (Fundaţia Consiliul Naţional Român pentru Refugiaţi - CNRR, şi Asociaţia LOGS) – Social;
- Hidroterapia schimbă vieţi - (Asociaţia Şcoala Mamei Junior) – Sănătate;
- Ambulanţa pentru Monumente – (Asociaţia Monumentum) – Cultură;
- Viitor cu păduri, fără viituri - (Asociaţia Viitor Plus) – Mediu;
Ca şi în anii precedenţi, clienţii nu plătesc nimic pentru a susţine campania, ci doar dedică puţin timp pentru a decide ce procent din donaţia Profi va ajunge la fiecare dintre aceste proiecte. Tot ce au de făcut este ca în drumul spre ieşire, să scaneze bonul de casă la infochioşcul din magazin şi să aleagă căruia dintre cele şase proiecte să îi ofere punctele pe care le-au acumulat. Orice cumpărătură, indiferent de sumă, aduce clientului un punct. Oricare dintre produsele sponsorizate aduce, şi el, un punct suplimentar, tot indiferent de cantitatea cumpărată.
Noutatea din acest an este că se poate vota şi de acasă, accesând pagina www.profi.ro/responsabilitate-sociala şi completând informaţiile de pe bonul de casă.
Un număr de 66 de companii partenere (https://responsabilitate.profi.ro/partners) contribuie la succesul acestei campanii participând cu 348 de produse sponsorizate.
Cu aproape 1500 de magazine în 681 de localităţi şi peste 25,000 de angajaţi, Profi este nu doar retailerul cu cea mai mare acoperire geografică din România, dar şi cel mai mare angajator privat.
(Articol susţinut de Profi)
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.