Retailerul online evoMAG investeşte 50.000 de euro într-un sistem de tip Warehouse Management System (WMS), ca parte a strategiei de creştere a vânzărilor în 2020, iar sistemul de management al depozitului ar permite creşterea stocului de produse cu 40%.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Pe măsură ce s-a intensificat activitatea companiei, am crescut şi stocul de produse şi, în acelaşi timp, a trebuit să găsim soluţii să îmbunătăţim timpii de livrare. Implementarea sistemului de management al depozitului a fost răspunsul la toate acestea”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.ro.

El a menţionat că, în prezent, românii care comandă online au aşteptări mai mari ca în trecut şi vor să intre în posesia produselor comandate mult mai rapid.

Evenimente

14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou
28 noiembrie - Profit Financial.Forum

”70% dintre comenzile de pe evoMAG.ro sunt din stoc magazin, ceea ce înseamnă că trebuie să plece spre clienţi în aceeaşi zi. Iar implementarea sistemului WMS ne permite ca, în prezent, 95% dintre comenzile din stoc magazin să plece spre clienţi în aceeaşi zi, faţă de 85%, cât era înainte de implementare”, mai spune Mihai Pătraşcu.

Pe lângă îmbunătăţirea procesului de livrare, automatizarea operaţiilor cu stocul de produse a generat o creştere a eficienţei în procesarea comenzilor cu 50%. Totodată, implementarea noului sistem WMS va permite şi o creştere cu 40% a stocului de produse anul acesta.

”Putem opera o astfel de creştere şi ca urmare a parteneriatelor de încredere, de lungă durată, unele dintre ele de peste 10 ani, pe care le avem cu furnizorii şi companiile de curierat, printre care Cargus şi Sameday Courier”, mai spune Mihai Pătraşcu.

Investiţia în sistemul de management al depozitului va genera şi o mai bună segmentare a categoriilor de produse aflate pe stoc, ceea ce va permite şi o optimizare a stocurilor la nivel general, dar şi o vizibilitate mai bună asupra mixului de produse, raportat la nivelul cererii clienţilor din diferite perioade de-a lungul anului, potrivit companiei.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.