Comerţul online capătă din ce în ce mai mult teren, inclusiv în zonele rurale ale României, susţinut în special de dezvoltarea tehnologiei şi a penetrării tot mai mari a smartphone-ului, astfel că 26% dintre clienţii celui mai mare retailer online din România, eMag, şi 18% dintre comenzile plasate provin din mediul rural, a anunţat luni retailerul.
”Gama extinsă de produse la care au acces, faptul că le pot comanda oricând, simplitatea procesului de livrare şi preţurile avantajoase sunt doar patru dintre motivele pentru care locuitorii din mediul rural se îndreaptă către canalul de vânzare online”, potrivit eMag.
Tendinţa de a adopta acest canal de vânzare, transparent şi modern, este evidenţiată de creşterea cu 55% a numărului de comenzi livrate aici de eMag în 2017, faţă de 2016.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
”Comerţul online le oferă locuitorilor din zonele rurale acces la o gamă extinsă de produse pe care le pot comanda uşor, dar şi un confort sporit datorită serviciilor de livrare a comenzilor. Ne dorim ca fiecare client, indiferent de zona în care locuieşte, să găsească oricând la eMAG tot ce îşi doreşte. De aceea ne îmbunătăţim în permanenţă atât gama de produse, cât şi serviciile: de la livrare şi retur, până la modalităţile de finanţare şi plată”, a declarat VP Commercial eMag, Stejara Pircan.
Numărul celor care fac cumpărături online creşte constant, pe fondul penetrării tot mai mari a smartphone-ului. Astfel, majoritatea clienţilor din zonele rurale care fac cumpărături online sunt tineri, au vârsta cuprinsă între 18 şi 34 de ani (54,9%), iar 39,01% au vârsta cuprinsă între 35 şi 55 de ani.
Cele mai multe comenzi au fost livrate în judeţele Timiş, Prahova şi Cluj.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.