Cel mai mare retailer online din România, eMAG, a anunţat, miercuri, că platforma eMAG Marketplace a atras peste 16.000 de IMM-uri care şi-au dezvoltat afacerile accesând un nou canal de vânzare atât la nivel local, cât şi cross-border, în regiune, platforma înregistrând o creştere de 52% a valorii produselor comercializate în 2018, faţă de 2017.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

O mie de selleri din România vând în Ungaria, Bulgaria şi Polonia şi au livrat anul trecut peste 200.000 de comenzi, dublu faţă de anul precedent, potrivit companiei.

„Sunt peste 100.000 de companii în România care fac comerţ şi peste 4 milioane de clienţi care cumpără. eMAG Marketplace este cel mai simplu şi eficient mod prin care orice comerciant îşi poate adresa oferta unei baze atât de mari de clienţi, oportunitatea este mare pentru toţi comercianţii care încă nu vând prin eMAG Marketplace”, a spus Florin Filote, director eMAG Marketplace, la cea de-a III-a ediţie a Sellers’ Day ce a reunit peste 2.000 de companii, la Sala Palatului.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

În 2018, clienţii eMAG au achiziţionat 9 milioane de produse din oferta sellerilor, cu 68% mai mult comparativ cu anul precedent.

”eMAG Marketplace este acum o opţiune pentru orice comerciant român, start-up sau nu, care îşi propune să se dezvolte pe piaţa locală sau la nivel internaţional. Doar anul trecut, 1.650 dintre companiile înscrise pe platforma eMAG au fost start-up-uri care au accesat, în acest fel, cel mai mare canal de vânzare din Europa de Est”, se arată în comunicat.

În ultimii trei ani, eMAG a investit peste 12 milioane de euro în tehnologie şi în dezvoltarea platformei Marketplace. Au fost dezvoltate mai multe tooluri, care le oferă sellerilor date în timp real, pe baza cărora pot lua decizii de business.

”De exemplu, calitatea serviciilor oferite este monitorizată de programul „account health”, iar reclamaţiile sunt gestionate mai repede datorită unui tool special. Calitatea produselor este evaluată de instrumentul „product health”, iar serviciile de livrare sunt supravegheate de „courier health”. Datorită acestor instrumente, calitatea serviciilor oferite de sellerii din Marketplace a fost îmbunătăţită, aspect reflectat de creşterea cu 68% a vânzărilor de anul trecut”, se arată în comunicat.

Cu ocazia Sellers’ Day 2019 a fost lansată şi platforma de training eMAG Academy. Platforma include 100 de tutoriale video însumând peste 300 de ore de înregistrări, 130 de articole legate de funcţionarea Marketplace, şi o zonă extinsă de întrebări şi răspunsuri menite să ajute sellerii să-şi optimizeze procesele de business şi să răspundă mai bine nevoilor clienţilor.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.