Cel mai mare retailer online din România, eMAG, a anunţat, miercuri, că au fost accesate peste 14.000 de vouchere de către clienţii interesaţi, dintre care peste 50% au fost folosite pentru televizoare, la reluarea programului „Rabla pentru electrocasnice”.
În top, urmează maşinile de spălat rufe, aparatele frigorifice şi maşinile de spălat vase urmează în top.
Începând din 18 iunie 2019, consumatorii se pot înscrie într-o nouă rundă a programului „Rabla pentru electrocasnice” susţinut de Ministerul Mediului, cu scopul de a înlocui parcul de electrocasnice vechi, astfel că voucherele nefolosite după prima rundă de finanţare vor fi redistribuite.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
”Consumatorii apreciază că pot achiziţiona electrocasnice de ultimă generaţie, mai eficiente din punct de vedere energetic, la preţuri mai accesibile şi ne aşteptăm ca programul să aibă succes. Interesul după realocarea fondurilor este crescut, astfel că am adaptat stocul de marfă în funcţie de experienţa ediţiei care s-a încheiat”, a spus un director din cadrul eMAG, Stejara Pîrcan.
Cele mai comandate produse au fost televizoarele din clasa energetică A++, iar brandurile cele mai accesate au fost StarLight, Horizon, Samsung şi LG, reprezentând 75% dintre comenzi.
În medie, produsele frigorifice cu clasa A +++ consumă cu 137 mai puţin KW pe an decât un produs din clasa energetică A+ şi atrage o economie de 79,46 de lei la factura de energie în fiecare an, potrivit companiei.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.