În aproape 16 luni, serviciul de streaming al celor de la Disney a atins primul mare prag: 100 de milioane de utilizatori.
Anunţul, făcut în şedinţa consiliului de administraţie de marţi, vine la puţin peste două luni de la anunţul din pe 2 ianuarie, când Disney+ avea 94 de milioane de abonaţi. Din ianuarie până acum, serviciul a atras peste 6 milioane de noi abonaţi, care l-au ajutat să atingă pragul de 100 de milioane.
Compania vorbeşti în termeni laudativi despre propriul serviciul de streaming, pe care-l numeşte deja “un succes enorm, care ne inspiră să fim mai ambiţioşi şi să investim şi mai mult în conţinut de calitate”.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Laudele vin, cumva, pe bună dreptate. Cei 100 de milioane de abonaţi de până acum au depăşit orice aşteptări. Iniţial, Disney îşi propusese ca până în 2024 să aibă undeva între 60 şi 90 de milioane de abonaţi.
Nu doar că Disney şi-a depăşit obiectivul cu trei ani mai devreme, dar a făcut-o şi în condiţiile unei disponibilităţi limitate, pe teritoriul unui număr mic de ţări.
Disney promite acum peste 100 de titluri originale noi pe an, incluzând aici conţinut sub umbrela Disney Animation, Disney Live Action, Marvel, Star Wars şi National Geographic.
Şi targetul companiei s-a schimbat acum. Până în 2024, Disney vrea să ajungă la 300 - 350 de milioane de abonaţi.
Disney are acum deja aproape jumătate din numărul de abonaţii Netflix, care în ianuarie anunţa că a ajuns la 200 de milioane de abonaţi.
Aceasta a fost ultima şedinţă de consiliu prezidată de Bob Iger, care se ve retrage de la conducerea Disney la finele anului.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.