Agenţia de turism Happy Tour a înregistrat în anul 2016 vânzari de aproape 50 milioane euro, în creştere cu 10% faţă de 2015, iar pentru acest an estimează o creştere de 10-15%, de peste 55 milioane euro. Directorul general al grupului, Javier Garcia del Valle, susţine că protestele majore din luna februarie nu au ajutat deloc România, ci, dimpotrivă, felul în care au fost prezentate evenimentele în străinătate au afectat imaginea ţării, care în ultimii ani se îmbunătăţise considerabil.
Şeful agenţiei de turism s-a referit la luna ianuarie, deşi protestele majore din România au avut loc în luna februarie, după aprobarea Ordonanţei de Urgenţă 13 din seara zilei de 31 ianuarie.
”Percepţia din afara ţării a fost diferită decât cea din ţară. Am fost sunat din Spania, din Marea Britanie, Cehia, mă întrebau oamenii ce se întâmplă în România. Nu se pune problema de câţi turişti a pierdut România (...), ci se pune problema de cum a fost văzută de străini”, a afirmat Garcia del Valle, într-o întâlnire cu jurnaliştii.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
În ultimii ani, România a luptat mult cu imaginea de ţară coruptă, care s-a îmbunătăţit din acest punct de vedere, a apreciat reprezentantul Happy Tour, care consideră că România are mai multe obiective turistice decât orice altă ţară pe care a vizitat-o.
”România are de toate, este un câştigător în turism: are litoral, munte, hoteluri, are Bucovina, are Delta şi Dunărea. Nu ştiu câte ţări au atâtea obiective turistice câte are România”, a spus managerul.
Reprezentantul agenţiei de turism consideră că economia României arată semne de stabilitate, dar are nevoie majoră de infrastructură.
În ceea ce priveşte companiile aeriene cu care colaborează, directorul Happy Tour afirmă că se bucură că, de exemplu, o companie românească precum Blue Air s-a dezvoltat şi a crescut în ultimii ani, dar s-a arătat dezamăgit de ce se întâmplă la Tarom, companie de stat care pierde an de an cotă de piaţă şi înregistrează pierderi de nouă ani.
Happy Tour Group a înregistrat în anul 2016 vânzari de aproape 50 milioane de euro, în creştere cu aproximativ 10% faţă de 2015, datorită avansului luat de segmentul de business travel, de creşterea turismul intern, dar şi de preluarea ca turoperator a destinaţiei Disneyland.
În ceea ce priveşte portofoliul de clienţi corporate, Happy Tour a înregistrat anul trecut o creştere cu peste 10% faţa de finalul anului precedent, noii parteneri activând în domenii precum bancar, auto şi agricultură.
"Happy Tour îşi păstrează trendul de creştere înregistrat în ultimii ani, respectiv strategia de dezvoltare la nivel internaţional, în 2016 deschizând un birou la Istanbul, al treilea după Bucureşti şi Sofia. Atât în 2016, cât şi anul acesta, ne concentrăm pe dezvoltarea companiei”, a spus Garcia del Valle.
Anul 2016 s-a remarcat prin creşterea cu 40% a turismului intern, clienţii Happy Tour preferând destinaţii din România pentru organizarea de team-buildinguri şi petreceri de companie.
Agenţia de turism Happy Tour este deţinută de fondul de investiţii GED Capital şi face parte din Happy Tour Group, cel mai mare jucător de pe piaţa de turism din România, cu o reţea de 83 de agenţii proprii şi asociate şi 94 de puncte de vânzare, în 52 de oraşe din România, Turcia, Bulgaria şi Republica Moldova.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.