General Managerul Miele România, Loredana Butnaru, preia şi coordonarea activităţii din Ungaria a producătorului de echipamente electrocasnice premium, arată compania într-un comunicat.
”După şapte ani de creşteri consecutive ale business-ului din România, general managerul Loredana Butnaru preia şi coordonarea activităţii Miele Ungaria. Similar la nivel de afaceri, brandul Miele are în Ungaria canale de distribuţie diferite şi, într-o oarecare măsură, clienţi diferiţi”, se arată în comunicat.
Un exemplu în acest sens este reprezentat de retailul de mobilier de bucătărie premium, ce este mult mai dezvoltat, dar există şi canale de vânzare care nu şi-au atins încă potenţialul, iar mandatul său vizează implementarea unei direcţii noi în strategia reprezentanţei din Ungaria a producătorului mondial de echipamente electrocasnice premium.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
„Spre deosebire de România, Miele este foarte bine poziţionat în retailul premium de mobilier de bucătărie din Ungaria, însă există potential şi în retailul online sau în cel propriu. Clienţii Miele sunt obişnuiţi să meargă fizic în magazine multibrand, de unde să îşi aleagă electrocasnicele. Mandatul meu este unul temporar, iar în următoarea perioadă voi implementa know-how-ul dezvoltat în cei şapte ani la conducerea Miele România, pentru a regândi business-ul din Ungaria şi a-l pregăti pentru o nouă etapă”, spune Loredana Butnaru, general manager Miele România.
Miele România anunţă totodată că a finalizat luna martie cu o creştere de aproximativ 45%, în timp ce în aprilie a înregistrat un plus de 19%, rezultate generate de un mix între online şi apetenţă a clienţilor pentru electrocasnice care să le uşureze viaţa în izolare.
”Încă de la primele semne ale crizei am înţeles că vom asista la un shift în comportamentul de achiziţie al românilor şi am alocat mai multe resurse pentru zona de online. A fost mutarea câştigătoare, pentru că oamenii au început să caute produse performante, dar care să le confere şi un anumit grad de confort, astfel că cele mai achiziţionate produse în această perioadă au fost aspiratoarele, espressoarele, accesoriile şi consumabilele”, continuă Loredana Butnaru.
Toate showroom-urile proprii Miele din România au rămas deschise în perioada stării de urgenţă, ”cu respectarea strictă a măsurilor de igienizare şi distanţare socială”.
Miele este cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium.
Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producţie în Germania şi câte o filială în Austria, Cehia, China şi România. Cifra de afaceri a companiei în anul 2018/19 a crescut la aproximativ 4,16 miliarde de euro, cu 71% vânzări în afara Germaniei. Miele este reprezentată prin filiale proprii şi de importatori în aproape 100 de ţări. Compania Miele se află în proprietatea celei de-a patra generaţie a familiei fondatoare, are o forţă de muncă de aproximativ 20.200 de persoane, cu 11.050 de angajaţi în Germania. Sediul companiei se află în Gütersloh/Westphalia, Germania.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.