Constructorul auto Dacia a anunţat joi că lansează Dacia AR, o aplicaţie de realitate augmentată care permite descoperirea noii înfăţişări a modelelor sale.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Dacia lansează Dacia AR, o aplicaţie de realitate augmentată care permite descoperirea noii înfăţişări a modelelor sale. Începând de azi, vehiculele prezentate pe toate site-urile web şi pe toate suporturile comerciale şi publicitare ale mărcii Dacia din Europa afişează noua identitate vizuală a brandului”, anunţă compania.

Deşi mediul online le oferă de pe acum clienţilor posibilitatea de a descoperi şi configura modelul dorit, prezentarea fizică a vehiculelor va avea loc către sfârşitul anului – mai întâi la Salonul Auto de la Paris iar apoi, în reţeaua de showroom-uri a mărcii.

”Anticipând însă acest moment, Dacia lansează o aplicaţie de realitate augmentată pentru smartphone şi tabletă: Dacia AR. Simplă, ingenioasă şi modernă, aplicaţia Dacia AR le permite utilizatorilor să vadă orice model Dacia până la scară naturală şi chiar să intre, virtual, în vehicul. Potenţialul client poate vizualiza un vehicul sub toate unghiurile, în orice decor ales – pe stradă sau într-o parcare – poate face „zoom” asupra unui detaliu de exterior sau din interiorul maşinii”, mai arată compania.

Agenţii de vânzări din reţeaua comercială Dacia vor putea utiliza această aplicaţie pentru a prezenta modelele într-o manieră inedită, în completarea celorlalte mijloace de prezentare pe care le au la dispoziţie. Dacia AR îi va permite astfel, spre exemplu, unui consilier de vânzări să îi prezinte unui client un model care nu există fizic în showroom-ul său. Aplicaţia Dacia AR prezintă toate modelele gamei Dacia, în toate variantele de culori.

Aplicaţia este gratuită şi disponibilă pe App Store şi Google Play, putând fi descărcată pe smartphone sau tabletă. Dacia continuă astfel demersul său de digitalizare pentru a fi tot mai accesibilă.

Aplicaţia permite descoperirea noilor detalii şi echipamente care îşi fac apariţia pe unele modele ale gamei Dacia odată cu introducerea noii identităţi vizuale. Astfel, Sandero Stepway devine primul vehicul Dacia echipat cu trapă de pavilion vitrată, acţionată electric. Iar Duster dispune de acum de senzor de ploaie pentru activarea ştergătoarelor de parbriz şi devine primul vehicul Dacia echipat cu retrovizoare exterioare rabatabile electric.

Odată cu introducerea noii identităţi vizuale, cartografia de navigaţie, oferită pe Media Nav, este actualizată gratuit timp de trei ani (faţă de trei luni, până acum).

Înfiinţată în anul 1966, Dacia este cel mai mare constructor de automobile din România, liderul pieţei auto locale şi cel mai important exportator, având o contribuţie semnificativă la Produsul Intern Brut al ţării şi un efect structurant la nivelul economiei naţionale prin intermediul reţelei ample de furnizori.

Devenită marcă a Renault Group începând din anul 1999, Dacia este prezentă în 44 de ţări, de pe 4 continente.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.