Americanii au cheltuit aproximativ 10,8 miliarde de dolari pe achiziţii online de Black Friday, conform datelor actualizate de Adobe Analytics, care reprezintă o creştere de 10,2% faţă de anul trecut, când s-au cheltuit 9,8 miliarde de dolari.
Creşterea vine pe fondul intensificării competiţiei dintre retaileri, care încearcă să atragă consumatorii sensibili la preţuri prin oferte şi reduceri.
Produsele cel mai bine vândute online au inclus articole de înfrumuseţare, boxe bluetooth şi maşini de espresso, în timp ce vânzările de jucării au crescut cu 622% faţă de media zilnică din octombrie.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Electrocasnicele şi bijuteriile au înregistrat şi ele creşteri semnificative, de 476%, respectiv 561%, potrivit Adobe.
Pe de altă parte, Salesforce a raportat vânzări online de 17,5 miliarde de dolari în SUA pentru Black Friday, în creştere cu 7% faţă de anul anterior. Aceştia au observat o cerere sporită pentru electrocasnice şi mobilier.
În timp ce giganţi precum Amazon şi Walmart par să beneficieze de pe urma creşterii cumpărăturilor online, lanţurile de magazine fizice, precum Macy's şi Kohl's, ar putea înregistra vânzări mai slabe în acest sezon, având în vedere perioada mai scurtă dintre Thanksgiving şi Crăciun.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.