Cumpărătorii din SUA caută cele mai bune oferte şi obţin în mod strategic cele mai mari reduceri înainte de Cyber Monday, conform datelor de pe site-urile retailerilor, agregate de terţi, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Cyber ​​Monday, prima zi de luni după sărbătoarea de Ziua Recunoştinţei, care a devenit cunoscută pe măsură ce comercianţii şi-au intensificat promoţiile online, este pe cale să să fie cea mai importantă zi de cumpărături online a anului în Statele Unite.

Traficul online puternic de Black Friday a demonstrat un număr notabil de cumpărători care depun timp şi efort în selectarea mărfurilor cu cel mai mic cost şi cea mai bună valoare, a declarat Rob Garf, vicepreşedinte şi director general pentru retail la Salesforce, care urmăreşte datele care circulă prin serviciu de comerţ electronic Commerce Cloud.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

În ciuda unui început mai timpuriu al promoţiilor de sărbători ale comercianţilor cu amănuntul în acest an, nu au existat prea multe oferte iniţial, a spus Garf.

Cu toate acestea, ”consumatorii au fost răbdători, sârguincioşi şi au câştigat încă o dată”.

De Black Friday, a doua zi după Ziua Recunoştinţei, comercianţii cu amănuntul ”au mărit reducerea” la aproximativ 30%, în medie, în SUA, a spus el.

Şi ”consumatorii au făcut clic pe butonul de cumpărare”, cheltuind 16,4 miliarde de dolari online în SUA şi 70,9 miliarde de dolari la nivel global în acea zi, potrivit Salesforce.

”Am văzut o creştere mare”, a spus Garf, adăugând că cheltuielile online puternice de Black Friday vor ”mări” cifra totală pentru întreaga săptămână cibernetică, care a început marţi şi se încheie luni.

În Cyber Monday, Salesforce se aşteaptă să vadă din nou reduceri în medie de 30%.

Riscul pentru consumatori este că produsele ar putea să nu fie disponibile dacă aşteaptă, a spus el.

Salesforce spune că îşi obţine valorile de referinţă pentru traficul şi cheltuielile online din datele care circulă prin serviciul său de comerţ electronic Commerce Cloud, despre care spune că oferă o imagine despre comportamentul a 1,5 miliarde de oameni din 60 de ţări, care nivighează pe mii de site-uri de comerţ electronic.

Alte firme folosesc diferite măsurători pentru a măsura modelele de cumpărături online.

Rivalul Adobe Analytics estimează că cumpărătorii vor cheltui luni un record de 12 miliarde de dolari, cu 5,4% mai mult decât anul trecut, ceea ce spune că va fi cea mai mare zi de cumpărături din comerţul electronic din SUA.

Comercianţii cu amănuntul sunt pregătiţi să reducă preţurile medii cu 30% la electronice şi cu 19% la mobilă, a declarat Vivek Pandya, analist principal la Adobe Digital Insights.

Cumpărătorii de ultimă oră de Cyber Monday ar putea cheltui 4 miliarde de dolari doar între ora 18:00. şi ora 23.00 EST, ”pentru că vor fi îngrijoraţi de scăderea reducerilor după aceea”, a spus Pandya.

Adobe oferă comercianţilor Experience Cloud, un serviciu care alimentează platformele lor de comerţ electronic, oferind Adobe o imagine despre datele agregate ale tranzacţiilor la 85% din primii 100 de retaileri pe internet.

 În general, ”consumatorii sunt foarte strategici, dorind să-şi maximizeze cumpărăturile atunci când cred că vor primi cele mai bune reduceri”, a spus Pandya.

Sectorul de vânzare cu amănuntul online este unul dintre puţinele în care consumatorul este puţin mai mult pe scaunul şoferului, a spus el, în special cu jucăriile şi mărfurile de sărbători sezoniere.

Mastercard, care măsoară vânzările cu amănuntul în toate formele de plată, a declarat că vânzările de comerţ electronic au crescut cu 8,5% de Black Friday, în timp ce vânzările în magazine au crescut cu 1%.

”Digitalul a crescut dramatic în timpul pandemiei şi apoi a avut o revenire la nivelul mediu, când oamenii s-au întors în magazine. Acum observăm o accelerare în digital, încă o dată. Devine din ce în ce mai important”, a spus Steve Sadove, consilier senior pentru Mastercard şi fost CEO al Saks Inc.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.