Complice.ro, curator şi furnizor de experienţe pentru persoane fizice şi companii, încheie primele 9 luni ale anului cu o cifră de afaceri de 244.000 de euro, depăşind ţinta pentru 2022. Compania arată că pentru evenimentele locale, inclusiv petreceri de Crăciun, societăţile au un buget alocat per angajat de 75 - 150 euro, mergând până la 450 euro în cazul evenimentelor care presupun deplasări în afara oraşului, evenimente ce au lipsit aproape complet în ultimii doi ani. În cazul premiilor şi recompenselor, bugetul estimat se situează între 80-200 euro.
”Complice.ro, curator şi furnizor de experienţe pentru persoane fizice şi companii, încheie primele 9 luni ale anului cu o cifră de afaceri de 244.000 de euro, depăşind ţinta pentru 2022. Dinamica pozitivă se datorează în mare parte revenirii de pe segmentul B2B, pe fondul faptului că tot mai multe companii îşi doresc să conecteze echipele şi să le readucă la birou”, anunţă compania.
Numărul comenzilor înregistrate de companie în primele 9 luni ale anului a crescut cu 137% faţă de perioada similară a anului trecut, iar media acestora se situează în jurul valorii de 338 euro, în creştere cu 16% faţă de 2021. La nivel B2C media comenzii este de 136 de euro, în timp ce pe segmentul B2B aceasta este de 2.150 euro. Dinamica pozitivă a generat o creştere de 2,75 ori a cifrei de afaceri faţă de anul trecut, ajungând la 244.000 de euro pentru primele 9 luni ale anului.
În topul celor mai populare experienţe individuale în perioada menţionată au fost experienţele cu adrenalină - zboruri cu parapanta, motodeltaplanul, avionul uşor sau de acrobaţie -, cele de driving - mai ales experienţele off-road, cele cu mini-maşini de curse pe străzile oraşului sau cu maşini super puternice pe circuite de viteză - ori experienţele din zona de relaxare, cum ar fi sesiuni de SPA, yoga, ateliere de dezvoltare personală.
În ceea ce priveşte experienţele de grup, au fost foarte des cerute de companii experienţele de tip treasure hunt în oraşe, parcuri sau păduri, activităţile de construit obiecte sau lucruri concrete, atelierele de cupaje ori degustările private, toate având ca obiectiv aducerea echipelor împreună, într-o manieră inedită şi antrenantă.
Cele mai multe solicitări de experienţe pentru echipe şi de premii şi recompense individuale au venit de la companii din domeniile IT, retail, banking ori industrii creative.
”În mediul corporate, în primele 9 luni, cele mai solicitate au fost activităţile outdoor menite să creeze contextul ca oamenii să se vadă şi să se cunoască personal, să comunice, să coopereze, să se bucure de timp şi de experienţe împreună. Atunci când o companie a dorit o experienţă individuală, pentru a recompensa eforturile sau rezultatele unui angajat, client sau partener, am făcut un profil şi am oferit câteva propuneri în bugetul dat, după care ne-am asigurat că experienţa oferită a fost de impact. Iar din feedbackul clienţilor noştri, experienţele individuale sau oferite echipelor au un impact vizibil şi imediat asupra acestora, asupra stării lor de bine, asupra engagementului şi productivităţii”, a precizat Oana Pascu, fondator Complice.ro.
În topul preferinţelor clienţilor corporate rămân, însă, pachetele FlexiBox – care pot conţine chiar şi zeci de experienţe din categorii diverse (adrenalină, gourmet, relaxare, călătorii etc) într-un buget predefinit, destinatarul alegându-şi singur experienţa preferată. În primele 9 luni ale anului, pachetele FlexiBox au generat 40% din totalul de comenzilor corporate cu experienţe individuale, cu o medie a comenzii de 600 euro.
”Urmând trendul ascendent al ultimelor luni, la care se adaugă nevoia şi dorinţa companiilor de a recompensa angajaţii prin iniţiative de impact, pentru finalul anului compania mizează pe creşterea cererii de experienţe în segmentul B2B. Astfel, cererea pentru evenimente corporate de final de an (cum ar fi întâlnirile de echipă, petrecerile de Crăciun, team-buildingurile experienţiale) sau pentru diverse experienţe individuale (folosite ca instrumente de reward & recognition) este în creştere, situându-se la un nivel semnificativ mai ridicat faţă de anii precedenţi. Pentru evenimentele locale, inclusiv petreceri de Crăciun, estimările arată un buget alocat per angajat de 75 - 150 euro, mergând până la 450 euro în cazul evenimentelor care presupun deplasări în afara oraşului, evenimente ce au lipsit aproape complet în ultimii doi ani”, precizează compania.
În cazul premiilor şi recompenselor, bugetul estimat se situează între 80-200 euro.
”Odată cu ridicarea restricţiilor, chiar dacă întoarcerea la birou nu a fost decât parţială, majoritatea companiilor au reluat team-buildingurile, evenimentele offline mai mici sau mai mari, ieşirile cu echipa - tendinţe care se reflectă şi în cifrele noastre. În primele 9 luni ale anului, pe segmentul corporate aproape toate solicitările pentru programele de reward & recognition au fost pentru experienţe offline, de aşteptat de altfel după doi ani de pandemie. Iar pentru noi schimbarea comportamentului de consum a avut un impact pozitiv nu numai în numărul şi valoarea medie a comenzilor, ci şi în gradul de recurenţă al clienţilor”, a mai precizat Oana Pascu, fondator Complice.ro.
Complice.ro este curator de experienţe. Pachetele de experienţe sunt orientate atât către zona de business (oferind un portofoliu extins de tool-uri alternative de reward, recognition şi incentive pentru angajaţi, clienţi şi parteneri de afaceri, dar şi soluţii creative pentru evenimentele corporate), cât şi către zona B2C (experienţe de dezvoltare personală, relaxare, adrenalină şi multe altele) pentru cei care îşi doresc să adune de-a lungul vieţii amintiri, nu obiecte.
În cei peste 7 ani de când activează pe piaţa cadourilor experienţiale, Complice.ro a livrat mai mult de 3.000 de experienţe pentru clienţi pe segmentele B2B şi B2C, dintr-un portofoliu care include peste 250 de experienţe predefinite pe site.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.