Grupul ceh CEZ a anunţat joi că, în contextul epidemiologic actual, restricţionează începând de joi şi până pe 31 martie contactul direct cu consumatorii şi clienţii, iar toate serviciile tehnice şi comerciale vor fi oferite în mediul online şi telefonic.
Astfel, începând de joi, ora 14:00, centrele de relaţii cu clienţii CEZ Vânzare din judeţele Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman şi Vâlcea, precum şi birourile din Timişoara, Iaşi şi Reşiţa, îşi vor suspenda activitatea până la data de 31 martie.
De asemenea, operatorul Distribuţie Oltenia suspenda activitatea centrelor sale de relaţii cu utilizatorii din judeţele Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman şi Vâlcea în perioada 12 martie – 31 martie.
”Furnizorul de energie electrică şi gaze naturale CEZ Vânzare ia toate măsurile pentru protejarea angajaţilor şi clientilor săi, dispunând suspendarea activităţii care implică aglomerări de spaţii şi contact direct.
Clienţii CEZ Vânzare sunt încurajaţi să mute dialogul cu furnizorul lor de energie electrică şi gaze naturale în mediul online, prin folosirea aplicatiei My CEZ, apelarea Info Liniei CEZ, utilizarea chatului online, a formularului de înregistrare al sesizărilor sau accesarea website-urilor oficiale ale CEZ.
”Încă de la începutul primelor cazuri de îmbolnăviri cu Covid-19 confirmate la nivel naţional, furnizorul CEZ Vânzare a intensificat măsurile sanitare de prevenţie din centrele sale de relaţii cu clienţii, ca parte a unui comportament responsabil menit să protejeze atât siguranţa angajaţilor săi, cât şi cea a clienţilor. Întrucât situaţia epidemiologică este în continuă evoluţie, furnizorul CEZ Vânzare suspendă activitatea centrelor sale de relaţii cu clienţii în perioada 12 martie – 31 martie 2020. Canalele de comunicare online ale furnizorului CEZ Vânzare rămân la dispoziţia clienţilor casnici şi economici în vederea preluării şi solutionării tuturor solicitărilor acestora”, precizează compania.
Toate activităţile derulate de centrele de relaţii cu clienţii CEZ Vânzare pot fi efectuate cu uşurinţă prin intermediul canalelor de comunicare online: portalul şi aplicaţia mobilă MYCEZ, Info Linia CEZ, chatul cu un consultant CEZ Vânzare, dar şi formularul de înregistrare al sesizărilor sau prin e-mail ori fax.
La rândul său, operatorul Distribuţie Oltenia, tot din Grupul CEZ, suspendă activitatea centrelor sale de relaţii cu utilizatorii din judeţele Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman şi Vâlcea în perioada 12 martie – 31 martie 2020.
”Pentru prevenţia şi protejarea împotriva infecţiei cu Covid-19 a angajaţilor din centrele de relaţii cu utilizatorii Distribuţie Oltenia şi a consumatorilor de energie din aria operaţională DEO, operatorul de distribuţie a dispus suspendarea activităţii din centre începând de azi, 12 martie, ora 14:00 până la 31 martie 2020. Consumatorii de energie din zona Olteniei, inclusiv judeţele Argeş şi Teleorman, au la dispoziţie canalele de comunicare alternative în dialogul cu operatorul”, informează Distribuţie Oltenia.
Consumatorii de energie pot primi toate informaţiile necesare prin intermediul Info Tel, prin email sau prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor.
”Menţionăm că toată activitatea tehnică se va derula în continuare în aceleaşi condiţii, echipele operative fiind pregătite să intervină prompt pentru remedierea oricăror deficienţe în alimentarea cu energie electrică în această perioadă. Mai mult, au fost dispuse măsuri suplimentare astfel încât, toate locurile de consum ale instituţiilor spitaliceşti, precum şi cele unde au fost declarate persoane în carantină sunt monitorizate pentru asigurea continuităţii în alimentarea cu energie electrică”, precizează compania.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.