Enel Energie şi Enel Energie Muntenia au anunţat vineri că îşi vor suspenda temporar toate activităţile care presupun contactul direct al angajaţilor cu publicul în următoarea perioadă şi îşi încurajează clienţii să utilizeze canalele alternative de comunicare, ”din grijă pentru sănătatea şi siguranţa clienţilor, angajaţilor şi comunităţilor pe care le deservesc”.
”Având în vedere măsurile care au fost luate de Comitetul Naţional pentru Situaţii Speciale de Urgenţă, dar şi pentru a ajuta la reducerea răspândirii Covid-19, începând cu 16 martie, activitatea tuturor magazinelor Enel din România va fi suspendată, pentru a proteja sănătatea clienţilor, a angajaţilor şi a comunităţilor, prin reducerea contactului dintre clienţi în zona magazinelor”, arată un comunicat emis vineri de Enel.
În perioada următoare, compania le recomandă clienţilor să utilizeze canalele alternative de comunicare şi metodele de plată online puse la dispoziţia lor.
”Este posibil ca unele interacţiuni să dureze mai mult, regretăm dacă timpul de aşteptare se măreşte, însă încercăm să prioritizăm cererile, cu scopul de a asigura furnizarea de energie electrică clienţilor noştri în cele mai bune condiţii posibile”, mai precizează compania.
Astfel, clienţii îşi pot activa contul digital MyEnel, pentru a primi şi plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, sau pentru a-şi înregistra indexul sau verifica balanţa de plată. De asemenea, compania încurajează clienţii să îşi activeze metodele alternative de primire a facturii, fie pe email, fie prin SMS din contul MyEnel, urmând paşii menţionaţi în platformă.
Pentru a trimite indexul pentru energia electrică consumată, clienţii pot apela numărul de telefon gratuit - 0800.07.08.09 (în timpul perioadei de telecitire).
Pentru a trimite indexul pentru consumul de gaz, clienţii pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta 1, în cazul în care distributiorul lor este Delgaz Grid sau Progaz P&D (între 22 şi 26 ale fiecărei luni).
De asemenea, în secţiunea de Contractare rapidă, sunt disponibile ofertele comerciale, prospecţii şi clienţii având posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau furnizare de gaze naturale.
În plus, clienţii care doresc să îşi achite factura de energie electrică sau gaze naturale în această perioadă, pot utiliza modalităţile alternative de plată, precum: ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau virament bancar, mai informează compania.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.